Українці дедалі рідше встановлюють газобалонне обладнання. У липні зареєстровано лише 1 229 переобладнаних авто – на 42% менше, ніж рік тому. Головна причина падіння попиту – зміна економіки пального, повідомляє Інститут дослідження авторинку.
Ціна пропан-бутану на АЗС нині близько 34,4 грн за літр (0,82 долара або 34,3 грн у перерахунку). Для порівняння, бензин А-95 коштує понад 54 грн за літр (1,29 долара або 54 грн). Але витрата газу вища на 15–20%. Якщо машина споживає 10 л бензину на 100 км, то на газу піде близько 12 л. Така поїздка обходиться у 332,6 грн проти 542,2 грн. Економія складає приблизно 200 грн на кожні 100 км.
Втім, встановлення обладнання коштує від 14 000 грн (335 доларів). Автосервіси оцінюють строк окупності у півтора року за умови регулярних далеких поїздок. Для тих, хто їздить мало, витрати можуть не виправдатися.
У липні серед авто з новим ГБО лідирували Toyota, Jeep, Hyundai, Nissan. Більшість – моделі з атмосферними двигунами, які простіше адаптувати. Середній вік таких машин становить від 7 років у Jeep до 18 у Skoda, тоді як ВАЗ із середнім віком 25 років швидко зникає з ринку.
Причини спаду очевидні: дорожчий газ, акцизи та поступове зміщення уваги українців у бік гібридів і електрокарів.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…