Volkswagen представив друге покоління компактного кросовера T-Roc, пише Motor1. Машина базується на платформі MQB Evo, стала довшою на 122 мм і розтягнула колісну базу до 2631 мм. Це дало додаткові сантиметри пасажирам заднього ряду та збільшило об’єм багажника до 475 літрів.
У Європі замовлення відкриють наприкінці серпня. Стартова ціна оголошена від 30 845 євро.
Спочатку пропонуватимуть лише гібридні силові установки. Базові версії отримали м’які гібриди eTSI з 1,5-літровим турбомотором на 116 або 150 кінських сил. Обидва варіанти мають відповідно 220 і 250 Нм моменту, а електродвигун додає ще 19 сил на розгоні.
Пізніше з’являться повноцінні гібриди на 136 та 170 сил, кожен із крутним моментом 306 Нм. Спочатку всі модифікації будуть передньопривідними. Повний привід запропонують разом із дволітровим турбомотором, але точні терміни поки не називають.
Екстер’єр оновили в стилі сучасних SUV Volkswagen. Коефіцієнт аеродинамічного опору зменшили на 10%, тепер він становить 0,29. Диски можуть мати діаметр до 20 дюймів. Одночасно показали й версію R-Line з чорними акцентами.
Салон наблизили до старших моделей бренду. У стандарті – 10-дюймова цифрова панель приладів і сенсорний дисплей на 10,4 або 12,9 дюйма. Керування частиною функцій винесли на поворотний контролер на центральному тунелі. Опції включають проекційний дисплей, сидіння з 14 напрямками регулювання та аудіосистему Harman Kardon.
Перехід на нову платформу відкрив шлях і для сучасних електронних помічників. Серед них – автоматичне перестроювання на трасі та паркувальний асистент, який можна активувати дистанційно зі смартфона.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…