Фото: Fiat
FIAT розширив лінійку Grande Panda, додавши бензинову версію з класичною механічною коробкою. Це відповідь на запит водіїв, яким набридли лише гібриди та електрички.
Новий хетчбек отримав трициліндровий турбомотор об’ємом 1,2 л, потужністю 100 к.с. і моментом 205 Нм. У парі з ним працює 6-ступенева «механіка». Привід – на передні колеса. Розгін до сотні займає 11,2 секунди, а максимальна швидкість складає 160 км/год. Єдиний «екологічний» елемент – система старт-стоп, що дає змогу моделі відповідати жорстким нормам ЄС.
Багато людей все ще хочуть відчути авто руками і ногами. Механіка дає контроль, якого не вистачає у гібридах та електрокарах. Базова комплектація Pop вже має цифрову панель із 10-дюймовим дисплеєм, 6 подушок безпеки, систему автоматичного гальмування і парктронік. Середня Icon додає мультимедіа з екраном 10,25 дюйма та бездротовим зв’язком зі смартфоном. Топова La Prima вирізняється двоколірним салоном, клімат-контролем і додатковими зручностями.
Ціни в Італії стартують від 16 900 євро (приблизно 828 тис. грн). Для порівняння, гібрид коштує мінімум 18 900 євро (927 тис. грн), а електричний варіант – від 23 900 євро (понад 1,17 млн грн).
Grande Panda з механікою виглядає як спроба FIAT нагадати, що навіть у добу електроніки є місце для класичного водійського досвіду.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…