Новини

FIAT представив дешеву версію Grande Panda з «механікою» і 100-сильним мотором: фото

FIAT розширив лінійку Grande Panda, додавши бензинову версію з класичною механічною коробкою. Це відповідь на запит водіїв, яким набридли лише гібриди та електрички.

Новий хетчбек отримав трициліндровий турбомотор об’ємом 1,2 л, потужністю 100 к.с. і моментом 205 Нм. У парі з ним працює 6-ступенева «механіка». Привід – на передні колеса. Розгін до сотні займає 11,2 секунди, а максимальна швидкість складає 160 км/год. Єдиний «екологічний» елемент – система старт-стоп, що дає змогу моделі відповідати жорстким нормам ЄС.

Багато людей все ще хочуть відчути авто руками і ногами. Механіка дає контроль, якого не вистачає у гібридах та електрокарах. Базова комплектація Pop вже має цифрову панель із 10-дюймовим дисплеєм, 6 подушок безпеки, систему автоматичного гальмування і парктронік. Середня Icon додає мультимедіа з екраном 10,25 дюйма та бездротовим зв’язком зі смартфоном. Топова La Prima вирізняється двоколірним салоном, клімат-контролем і додатковими зручностями.

Ціни в Італії стартують від 16 900 євро (приблизно 828 тис. грн). Для порівняння, гібрид коштує мінімум 18 900 євро (927 тис. грн), а електричний варіант – від 23 900 євро (понад 1,17 млн грн).

Grande Panda з механікою виглядає як спроба FIAT нагадати, що навіть у добу електроніки є місце для класичного водійського досвіду.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025