Фото: Volkswagen
Volkswagen показав у Мюнхені концепт ID. Cross – компактний електричний SUV, що вже наступного літа піде у серію. Це електричний аналог бензинового T-Cross, однак технічно це зовсім інша машина. Вона створена на новій передньопривідній платформі MEB і вже зараз виглядає готовою для конвеєра.
Довжина авто становить 4,16 м, а колісна база – 2,60 м. Салон пропонує 490 літрів багажника та додатковий передній відсік на 25 літрів. За словами німецького інженера Маркуса Кляйна, це рішення спростить життя міським водіям: «У маленькому авто рідко знаходиш другий багажник – тут він стане у пригоді для дрібних речей».
Дизайнери зробили ставку на світлові елементи. Передня частина з інтегрованими LED-смугами виглядає доброзичливою, а чорні панелі на стійках нагадують класичний VW Bus. Машину показали на 21-дюймових колесах із нестандартними шинами Continental, які повторюють малюнок диска на боковині.
У салоні використали рішення з концепту ID.2all. Перед водієм – 11-дюймова панель, по центру – великий 13-дюймовий екран. Під ним повернулися фізичні кнопки, чого давно чекали клієнти. Атмосферу доповнює тканинна обробка та світлий відтінок Vanilla Chai, який нагадує інтер’єри дорогих меблів.
Сидіння складаються в рівну підлогу, що відкриває можливість перетворити кросовер на місце для відпочинку. Спинки вкрили матеріалом, схожим на йога-мат – ідея явно з відсиланням до старих «бусів» VW.
Техніка поки без деталей про акумулятор, але підтверджено запас ходу – до 420 км за циклом WLTP. Електромотор на передній осі видає 208 к.с., цього вистачає, щоб конкурувати з новим Kia EV2 чи Toyota Urban Cruiser.
Ціни стартуватимуть з приблизно 28 тисяч євро (близько 1,37 млн грн). У продажу модель з’явиться наприкінці 2026 року. На американський ринок її постачання ще під питанням, а от у Європі попит прогнозують високий.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…