Mitsubishi відмовився від образу купе-позашляховика і показав друге покоління Eclipse Cross вже як повноцінний електричний SUV. Авто побудоване на платформі Renault Scenic E-Tech, виробництво налагодять у Франції, а продаж стартує лише в Європі, пише Carscoops.
Компанія робить ставку на спільні проекти з Renault, щоб утримати позиції на континенті. Colt, ASX та тепер Eclipse Cross – це приклади badge engineering, який рятує марку від зникнення в ЄС.
Новий кросовер розташувався нижче Outlander PHEV і став другою повністю електричною моделлю бренду в Європі після міського i-MiEV. Дизайн зробили в дусі Outlander – розділені LED-фари, масивна решітка, футуристичні 19–20-дюймові диски. Купейні пропорції зникли, натомість довжина скоротилась до 4470 мм, колісна база залишилася 2785 мм.
Салон отримав цифрову панель на 12,3 дюйма та вертикальний сенсорний екран 12 дюймів з інтеграцією Google. Передбачені обробка з різних матеріалів, електрохромний дах, LED-підсвічування, а також аудіосистема Harman & Kardon.
Практичність не втратили – два ряди сидінь і багажник від 478 до 1670 літрів. Для безпеки додали повний набір систем допомоги, включно з напівавтономною їздою на трасі.
Техніка базується на платформі CMF-EV, знайомій по Renault Scenic та Nissan Ariya. Старша версія має електродвигун на 215 к.с. і батарею 87 кВт·год із запасом ходу близько 600 км. Зарядка – до 150 кВт. У 2026 році з’явиться версія простіша: 168 к.с. та менший акумулятор.
Таким чином, Eclipse Cross EV демонструє, що Mitsubishi більше не намагається здивувати купейними формами, а робить ставку на практичний електричний SUV для Європи.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…