Компанія Stellantis показала експериментальну батарею, яка може змінити уявлення про електрокари. Технологію вперше встановили на Peugeot E-3008 – модель отримала абсолютно нову силову систему, пише Telegrafi.
Інженери пояснюють: у корпус акумулятора інтегрували інвертор і зарядний блок. Це рішення дало відчутний виграш у вазі – мінус близько 40 кг. Кожен зайвий кілограм у батареї б’є по запасу ходу. Тут виробник пішов шляхом спрощення й отримав додаткову енергоефективність.
За рахунок нової архітектури показники теж зросли. Якщо стандартний E-3008 має 201 к.с., то прототип показав 231 к.с. Це приріст, який вже відчутний за кермом. У салоні звільнилося ще 17 літрів простору, бо частину електроніки винесли з окремих блоків.
Ще один плюс – швидкість зарядки. За офіційними даними, час підключення скоротився на 15% у порівнянні з нинішніми системами. Це означає, що водіям доведеться менше чекати на станції.
Втім, мова поки що про випробування. Stellantis не приховує: серійне виробництво можливе тільки наприкінці десятиліття. Впровадження таких батарей потребує адаптації заводів і перевірки безпеки. Це не місяці, а роки роботи.
Таким чином, Peugeot E-3008 з експериментальною батареєю став лише полігоном для перевірки ідей. Але саме з таких кроків починається оновлення індустрії – практичне, а не на словах.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…