Американський стартап Lucid потрапив у заголовки після того, як його керівник Марк Вінтерофф публічно нагадав: Tesla Model S не оновлювалася ще з часів Барака Обами. Це прозвучало як виклик компанії Ілона Маска, чий імідж почав тьмяніти навіть серед вірних фанатів, пише Carscoops.
Lucid, попри фінансові втрати на кожному проданому авто, отримала серйозне підсилення. У липні Uber інвестував 12,45 млрд грн (300 млн доларів) і став другим за величиною акціонером компанії після Саудівського інвестфонду. Угода передбачає постачання 20 тисяч електричних SUV Gravity, які стануть частиною американського роботаксі-флоту з 2026 року.
Цей контракт може врятувати бренд, який досі шукає шлях до прибутковості. Інженер-аналітик Джейсон Кларк пояснює: «Lucid отримала шанс довести, що вона не просто виробник нішевих седанів. Угода з Uber дає стабільність і нову аудиторію».
Вінтерофф підтвердив, що компанія планує продавати електрокари керівникам автопарків Uber і заробляти на тарифах за кілометри. Скасування державних пільг на електромобілі, ухвалене урядом США, зробило цю угоду майже питанням виживання.
Паралельно Lucid готує середньорозмірний SUV під назвою Earth. Очікувана ціна – менше 2,08 млн грн (50 тис. доларів). Виробництво стартує наприкінці 2026 року, а за ним з’явиться позашляхова версія, натхненна концептом Gravity X.
«Ми бачимо, як колишні власники Tesla переходять до нас. Model S не змінювалась 12 років, а люди хочуть нового», – заявив Вінтерофф.
Lucid, схоже, знайшла слабке місце конкурента. Тепер її майбутнє залежить від того, чи перетвориться ця угода з Uber на реальний прорив, чи лишиться гучною новиною.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…