Audi нарешті зробила те, чого не змогла в Європі. Її новий електромобіль E5 Sportback у Китаї розлетівся, як гарячі пиріжки – понад 10 тисяч замовлень за пів години після прем’єри. І головна причина – ціна, пише Carscoops.
Місцевий ринок оцінив стартову вартість у 235 900 юанів, тобто близько 33 100 доларів, або 1,38 мільйона гривень. За ці гроші покупець отримує п’ятидверний електрокар з батареєю 76 кВт·год, мотором на 295 к.с. та запасом ходу 618 км. Старші версії видають до 776 к.с., мають цифрову панель на всю ширину торпедо і салон, оздоблений шкірою та алькантарою.
Audi змогла зробити електрокар, який коштує, як Toyota Corolla. Це сигнал для всіх німецьких брендів – або адаптуйтеся, або втратите покупця.
Модель створили виключно для китайського ринку. На решітці немає звичних чотирьох кілець – лише напис AUDI. Так компанія намагається привернути молодшу аудиторію, яка мислить не традиціями, а гаманцем.
Фердинанд Дуденгеффер, керівник німецького аналітичного центру CAR Institute, називає цей крок «звільненням від минулого». Він пояснює, що вартість праці у Китаї становить лише 10% від собівартості авто, але головну роль грають інші речі – дешевші батареї, нижчі енерговитрати і м’які податки. У Китаї ПДВ – 10%, у Німеччині – 19%.
Якби E5 випускали в Європі, його ціна подвоїлася б. І це – головний біль для конкурентів. BMW, Mercedes і Porsche вже скорочують персонал і переглядають електроплани.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…