Європейські автовиробники знову вимагають переглянути рішення ЄС про повну заборону бензинових і дизельних авто з 2035 року, повідомляє Financial Times. На їхню думку, Брюссель задав надто жорсткі рамки, і це може добити ринок, який уже задихається від китайського тиску та енергетичних витрат.
У листі до Єврокомісії Асоціація автовиробників Європи (ACEA) заявила, що нинішній курс спирається на «застарілі припущення». Виробники пропонують пом’якшити перехід, дозволивши використання синтетичного палива та продовжити терміни виконання кліматичних цілей ще на п’ять років. Їхня логіка проста – споживачі не готові масово купувати електрокари, а інфраструктура зарядних станцій ще далека від готовності.
«Європа ризикує втратити виробничу базу. Ми вже бачимо, як Китай і США обганяють нас у темпах електрифікації», – каже експерт ринку Мартін Крамер, коментуючи звіт ACEA. За його словами, у 2025 році частка електромобілів у ЄС складає лише 16%, хоча до 2035-го вона має сягнути понад 60%.
Екоактивісти з організації Transport & Environment заперечують: будь-яке послаблення підриває довіру інвесторів і гальмує розвиток технологій. «Промисловість шукає відмовки, замість того щоб пришвидшити зміни», – наголошує директор Люс’єн Мат’є..
Позиції країн теж розділилися. Канцлер Німеччини Фрідріх Мерц публічно виступив проти повної заборони, заявивши, що обговорить це питання з лідерами ЄС наприкінці місяця.
Європейський автопром стоїть на роздоріжжі: або жорстке дотримання кліматичних норм і ризик втрати робочих місць, або гнучкість і новий шанс для двигунів внутрішнього згоряння.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…