Фото: Mercedes
Mercedes показав концепт Vision Iconic – шоу-кар, який об’єднав дух 30-х років і технології завтрашнього дня. Дизайнери взяли за основу класичні форми, а інженери додали футуристичні рішення.
Головний дизайнер марки Горден Вагенер називає модель «скульптурою в русі». Її довгий капот і плавні лінії відсилають до легендарного 300 SL, а блискуча решітка нагадує епоху Mercedes 600 Pullman. Саме решітка стала центром уваги – масивна, хромована, з підсвічуванням і вставками з копченого скла.
Автожурналіст німецького видання Auto Motor und Sport Петер Ліндеманн зазначає, що Vision Iconic демонструє спробу Mercedes повернути «велич дизайну минулого, не відмовляючись від технологій майбутнього».
У салоні – суцільне синє оксамитове сидіння і приладова панель Zeppelin, створена з плаваючого скла. Після відкриття дверей вона оживає, показуючи аналогову анімацію, натхненну механічними годинниками. Один з чотирьох годинників у центрі перетворюється на віртуального помічника.
Тут усе дихає ретро: поліровані латунні ручки, перламутрові вставки, чотириспицеве кермо. Та, як визнають у компанії, більшість цих деталей залишиться лише на концепті.
Зовні Vision Iconic поєднує масивну передню частину з плавною аеродинамічною лінією. Вузькі фари у формі зірки виглядають делікатно, але створюють характерний образ.
Окремої уваги заслуговує нове сонячне покриття кузова. Воно утворює невидиму плівку з модулів, які генерують енергію навіть під час стоянки. За ідеальних умов така система здатна дати до 12 000 км додаткового пробігу на рік.
У компанії говорять і про розробку нейроморфних систем – вони допоможуть реалізувати спільне керування на рівні автоматизації 4-го класу. Тобто у майбутньому водій зможе дивитися фільм або дрімати, поки авто їде самостійно.
Vision Iconic – не просто експеримент. Це заявка на нову мову дизайну Mercedes, де стиль і технологія рухаються в одному напрямку.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…