Renault представила шосте покоління Clio – компактного хетчбека, який у Європі давно конкурує з Volkswagen Polo і Peugeot 208. Тепер він помітно змінився: менше округлостей, більше чітких ліній, вузька оптика та виразна решітка з оновленим логотипом.
Довжина кузова збільшилася до 4116 мм, колісна база – 2591 мм. Це дозволило зробити салон просторішим, а багажник тепер вміщує 391 літр. Усередині – сучасна панель із цифровою «приборкою» та новою мультимедіа, яку розробили спільно з Google.
«Clio завжди був символом міського розуму. Тепер він виглядає гостріше, але залишився практичним», – коментує французький автожурналіст П’єр Лабрюн, який тестував новинку на дорогах Ліона.
Базова версія отримала бензиновий 1,2-літровий мотор на 115 к.с., а топова E-Tech оснащена гібридною установкою потужністю 160 к.с. Середня витрата пального – лише 3,9 л/100 км, що робить Clio одним із найекономічніших у класі. Для тих, хто рахує кожну копійку, є варіант Eco-G – він працює на зрідженому газі й розвиває 120 к.с.
«Це логічна альтернатива дизелям, які в ЄС поступово зникають. Газові версії зараз набирають популярність серед таксистів і служб доставки», – пояснює інженер Renault Поль Дюваль.
Вартість Clio 2026 року стартує від 19 900 євро, тобто близько 975 000 гривень. Автомобіль уже доступний для замовлення у Франції, а в Україні його поява очікується ближче до літа 2026-го.
Renault не приховує: саме Clio має стати «народною» моделлю марки після поступового згортання продажів Dacia Sandero на деяких ринках.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…