Porsche знову пішла шляхом, яким інші навіть не наважуються йти. Компанія запатентувала двигун із 18 циліндрами – конструкцію, яку ще ніхто не пробував у серійному авто. Документ, опублікований у патентному відомстві, описує компактний W-подібний мотор із трьома рядами по шість циліндрів, Motor1.
Інженер-конструктор Андреас Мюллер, який працював над кількома поколіннями Porsche 911, каже, що це виглядає як «спроба зробити неможливе компактним». За його словами, головна ідея – об’єднати три рядні «шістки» на одному колінчастому валі. Така архітектура зменшує втрати енергії та спрощує охолодження, адже впуск розташований зверху, а вихлопні колектори – між рядами.
За описом, у кожного ряду може бути своя турбіна. Це означає W18 із потрійним турбонаддувом, який за розмірами не перевищує звичайний шестициліндровий мотор. «Якщо все це справді працює, ми побачимо найкомпактніший багатоциліндровий двигун в історії», – додає Мюллер.
Втім, патент не гарантує появу такого двигуна в серії. Часто компанії фіксують розробки, щоб зберегти інтелектуальну власність. Але те, що Porsche реєструє W18 у 2025 році, показує: бензинові мотори в Штутгарті не списують з рахунків.
Бренд паралельно інвестує в синтетичні палива e-fuels на заводі в Чилі. Вони можуть стати порятунком для потужних ДВЗ після 2035 року, коли Європа заборонить нові авто на бензині.
Porsche вже підтвердила, що наступна 718 отримає версію з ДВЗ, а новий флагманський SUV буде гібридом, а не електрокаром. Це чіткий натяк: компанія не готова повністю відмовитися від звуку та відчуття справжнього мотора.
Раніше подібну W-конфігурацію використовувала лише Bugatti, і то максимум із 16 циліндрами. Якщо Porsche доведе W18 до конвеєра, це буде історичний крок – не просто технологічний, а символічний. Адже марка, що створила легендарний опозитник, знову нагадує: інженерна сміливість ще не вимерла.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…