Після восьми років обіцянок Tesla знову заговорила про Roadster, пише Jalopnik. Головний дизайнер компанії Франц фон Гольцгаузен запевнив у подкасті Ride The Lightning, що серійна версія авто «на фінішній прямій» і ми побачимо її до кінця 2025 року.
Втім, звучить це знайомо. Адже ще у 2017-му Ілон Маск уже показував майже готовий спорткар. З того часу – жодної машини, лише гучні твіти. Навіть популярний блогер Маркес Браунлі, який вніс передоплату у 50 000 доларів (понад 2 млн грн), намагався повернути гроші.
«Ми працюємо над автомобілем, який розсуває межі фізики», – сказав фон Гольцгаузен. Та одразу додав: виробництво стартує не відразу після презентації, а щонайменше через два роки. Отже, якщо плани не зірвуться, перші покупці отримають Roadster десь у 2027-му.
Експерти сумніваються, що цього разу все піде за графіком. Автожурналіст із InsideEVs Майкл Спенсер нагадує: «Tesla вже не вперше переносить запуск, і нині компанія намагається відволікти увагу від провальних продажів Cybertruck та проблем у Китаї». На його думку, новий Roadster стане радше «яскравим відволіканням», ніж реальним комерційним проєктом.
Технічні дані поки що звучать як з фантастики: розгін до 100 км/год за 1,8 секунди, запас ходу понад 1000 км і ціна понад 100 000 доларів (приблизно 4,18 млн грн). Для порівняння, навіть електричний Lucid Air Sapphire, який уже продається, не може розганятися швидше 1,9 секунди.
Поки Tesla обіцяє чергове «найшвидше авто на планеті», у реальності компанія перетворюється радше на розробника роботів і ШІ-систем. Тож питання не в тому, чи буде Roadster, а чи потрібен він ще комусь, окрім фанатів Ілона Маска.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…