Toyota не часто дає шанси на експерименти, але якби компанія випустила коротку дводверну Land Cruiser FJ, це міг би стати справжній хіт серед фанатів класичних позашляховиків, повідомляє Carscoops. Видання показало рендер, на якому можна побачити, як би виглядало таке авто. Ідея виглядає простою – скоротити колісну базу до близько 4200 мм, зробити кузов компактнішим, але зберегти «рамний» характер. Так народився б конкурент Suzuki Jimny, який уже давно став культовим серед любителів бездоріжжя.
У Toyota є все, щоб створити компактного позашляховика з серцем справжнього Land Cruiser. Але компанія звикла мислити масштабно, і малий формат просто не в їхньому ДНК.
Справді, навіть умовна коротка версія FJ залишалася б габаритнішою за Jimny – приблизно на 650 мм довша, на 210 мм ширша і на 240 мм вища. А от у техніці різниця суттєва: у Toyota під капотом стоїть 2,7-літровий мотор на 161 к.с. і 246 Нм, тоді як у Suzuki – лише 1,5 літра та 101 к.с.
Колишній інженер заводу Toyota в Таїланді, де базується виробництво, на умовах анонімності каже, що скорочення рами IMV вимагало б великих витрат. «Це не просто вкоротити кузов. Треба переробити геометрію шасі, гальма, трансмісію. Для Toyota це окремий проект, а не модифікація».
Попри це, фанати марки продовжують мріяти про «маленького крузера». У соцмережах навіть з’явилися рендери такого автомобіля – короткий, м’язистий, схожий на старий Prado 90-х. Його називають ідеальним спадкоємцем духу оригінального FJ40, який свого часу підкорював бездоріжжя Африки й Австралії.
Toyota офіційно не коментує можливість випуску короткої FJ, але попит на компактні 4×4 зростає. Тож цілком можливо, що одного дня японці все ж повернуться до цієї ідеї – і подарують світові справжнього «малюка Land Cruiser».
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…