Nissan зробила те, чого від неї давно чекали. Японці представили свій перший електрифікований пікап Frontier Pro, повідомляє Carscoops. І головне – цінник стартує від 1 045 000 гривень (25 000 доларів). Машина вже продається в Китаї, але має вийти і на інші ринки.
Frontier Pro розробляли разом із китайським Dongfeng. Це перша глобальна модель Nissan, створена в Китаї, та одразу з трьома варіантами двигунів: бензиновим, дизельним і гібридом, який можна заряджати від розетки.
Інженер автоконцерну Ватанабе Кейсуке пояснює: «Ми хотіли зробити пікап, який працює так само потужно, як класичний дизель, але з чистішою технологією».
Найцікавіша саме гібридна модифікація PHEV – вона видає 410 к. с. Потужність забезпечує тандем 1,5-літрового бензинового мотора й електродвигуна. На чистій електротязі пікап проходить до 135 км. Це рекорд серед подібних авто, які зазвичай долають не більше 80 км.
Бензинова версія має 2,0-літровий мотор і восьмиступеневий автомат ZF. У дизеля – 2,3 літра та система розподілу тяги BorgWarner Mlock. У Китаї ціни стартують із 1 055 000 гривень і сягають 1 170 000 гривень (25 200–28 000 доларів).
Зовні Frontier Pro зберіг дух класичного пікапа. Масивна решітка, широкі арки, підсвічена панель між фарами – усе виглядає переконливо. Колісна база 3,3 метра робить його стабільнішим і просторішим за американський Frontier.
Салон ближчий до легковика бізнес-класу. Тут 14,6-дюймовий екран, цифрова панель приладів, мінімалістичний селектор передач і якісні матеріали. У топових комплектаціях – огляд 360°, адаптивний круїз та допоміжні системи для бездоріжжя.
«Якщо Toyota Hilux і Ford Ranger звикли домінувати, то тепер їм доведеться поступитися місцем новачку», – каже китайський автоексперт Чжан Хао.
Nissan уже підтвердила: Frontier Pro планують експортувати, а для Північної Америки готують окрему гібридну версію, яку збиратимуть у США.
Цей пікап може стати точкою відліку для нового покоління робочих машин. Він не просто дешевший, ніж конкуренти, а й потужніший, чистіший та ближчий до майбутнього, де навіть вантажівка може бути електричною.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…