Daihatsu показав концепт K-Open – задньопривідний родстер, який продовжує легенду моделі Copen. Як пише Carscoops, презентація відбулася на Japan Mobility Show і одразу викликала ажіотаж серед фанатів компактних спорткарів.
Кузов залишився в межах кей-класу – довжина не перевищує 3,4 метра. Під капотом очікується бензиновий двигун об’ємом 660 куб. см з турбіною. Технічні дані не розкривають, але задній привід і легка конструкція натякають на динаміку, яку оцінили б навіть прихильники Mazda MX-5.
Передня частина концепту має овальні фари, глибокий бампер і вентиляційні отвори на капоті. Задні крила стали ширшими, а центральна вихлопна труба натякає на спортивні амбіції. Інтер’єр мінімалістичний – без мультимедійного екрана, лише вигнута цифрова панель за кермом і класичне ручне гальмо. У салоні багато алькантари, а двері відкриваються за допомогою текстильних петель, як у гоночних авто.
Президент Toyota Коудзі Сато, який курує Daihatsu, пояснив: «Втиснути задній привід у настільки малий кузов – справжня інженерна акробатика. Довелося занизити мотор, інакше трансмісія просто не влізла б у компоновку». За його словами, головний тест-пілот компанії Акіо Тойода вже готується «ламати Copen» на полігоні, щоб налаштувати поведінку авто.
Автоексперт із журналу Best Car Japan Кендзі Хаясі зазначає, що Copen K-Open може стати найемоційнішим кей-каром в історії: «Якщо серійна версія збереже задній привід, це буде подарунок для водіїв, які сумують за “живим” керуванням».
Випуск нинішнього Copen завершиться в серпні 2026 року. Серійна версія K-Open очікується невдовзі після цього – і схоже, маленький родстер має всі шанси стати новою іконою японських мікроспоркарів.
З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…
Якщо ви шукаєте вживаний кросовер з невеликим пробігом, то, можливо, орієнтуєтесь на відомі моделі. Однак…
Кожного року з ринку зникають десятки моделей відомих брендів. Інколи відбувається це непомітно, без зайвих…
Сучасні автомобілі мають безліч функцій, про існування яких водії можуть не здогадуватись роками. До таких…
Багато українських водіїв хоч раз стикались з неприємною ситуацією, коли машина несподівано глохне прямо посеред…
В Україні поширена практика знімати на фото та відео результати ДТП, а потім публікувати їх…