Mazda показала оновлений вигляд свого легендарного родстера MX-5. Це авто давно стало символом чистого задоволення від водіння. І хоча модель завжди лишалася доступною за ціною, її характер ніколи не був дешевим.
На каналі TALKWHEELS показали візуалізацію майбутнього покоління. Кузов зберіг знайомі риси, але став м’язистішим. Дизайнери залишили фари з ледь помітним прищуром і низьку посадку, яка одразу натякає на азарт.
Компанія підтвердила розробку нового двигуна серії Skyactiv-Z. Це чотирициліндровий атмосферник об’ємом 2,5 л, який має замінити нинішній 2,0-літровий мотор. За словами технічного директора Mazda Рюїчі Умешіти, головна мета – не збільшення потужності, а точність реакцій і баланс. «Ми хочемо, щоб машина залишалася під контролем водія, навіть на межі», – сказав він у коментарі японським медіа.
Автожурналіст Кенічі Сайто з видання Best Car Japan додає: «MX-5 ніколи не змагалася кіньми під капотом. Її сила – у відчутті дороги. Коли сідаєш за кермо, ніщо не стоїть між тобою та асфальтом».
За чутками, нове покоління можуть зробити за мотивами концепту Mazda Iconic SP. Цей шоукар отримав схвальні відгуки за поєднання ретро-силуету з сучасними пропорціями.
Відомо, що MX-5 залишається бестселером у США. Продажі там зросли більш ніж удвічі за рік. У Mazda це сприймають як сигнал: спортивні авто без електрифікації ще мають майбутнє.
Українські дилери поки не називають дату появи новинки. Але орієнтовно вона може дебютувати у 2027 році. Якщо японці збережуть легкість, механіку і задній привід, MX-5 залишиться тією самою «машиною для душі», яку так люблять справжні водії.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…