Іспанський бренд SEAT показав оновлений Arona 2026. Це наймолодший кросовер компанії, який тепер має помітно агресивніший вигляд. На тестах журналісти з Autogefühl назвали його «компактним, але з характером». І справді, він отримав нові фари, ширшу решітку та глибокі повітрозабірники, через що передок став схожим на старшого брата Ateca.
Усередині змінили майже все. Центральний дисплей тепер виріс до 9,2 дюйма, приладова панель повністю цифрова. Інтер’єр зробили з м’яких матеріалів, а вентиляційні отвори нагадують алюмінієві вставки спорткарів. За словами інженера Мартінеса із заводу в Марторелі, «оновлена Arona виробляється на тій же платформі MQB A0, але з жорсткішим кузовом і модернізованою підвіскою».
Лінійка двигунів залишилась знайомою: бензинові турбооб’ємом 1,0 та 1,5 літра. Потужність – від 95 до 150 к. с. Коробки – шестиступенева механіка або DSG із двома зчепленнями. Середній розхід тримається на рівні 5,5 л/100 км, а розгін до 100 км/год займає 8,9 с. Гібриди з’являться пізніше, вже у 2027-му.
Довжина авто – 4164 мм, багажник – 400 літрів. На вузьких міських вулицях Arona маневрує легко, а коротка база не шкодить комфорту. Механік із Барселони Рауль Сантос каже, що «новий підрамник і амортизатори Bilstein тримають авто стабільно навіть на розбитій дорозі».
В Європі стартова ціна очікується близько 25 000 євро, тобто приблизно 1 225 000 грн. Це робить Arona одним із найдоступніших кросоверів у концерні Volkswagen Group. У SEAT сподіваються, що оновлення поверне моделі колишню популярність серед молодих водіїв, яким важлива практичність і простір, а не гламур.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…