На автосалоні SEMA у Лас-Вегасі Toyota вирішила показати, що електромобілі можуть бути не лише тихими, повідомляє Carscoops. Новий концепт bZ Time Attack – це агресивна версія серійного кросовера bZ, яка радше схожа на болід, ніж на сімейне авто.
Під капотом – два електромотори, які разом видають понад 402 к.с. Це більше, ніж у стандартної bZ на 124 «конячки». За словами японських інженерів, машина розганяється до 96 км/год за 4,9 секунди та проїжджає близько 447 км без підзарядки.
Тюнінг зробили з натиском на трек. Кузов прикрашено розширеними крилами, переднім сплітером, новими порогами та гігантським спойлером ззаду. Висота кліренсу зменшена на 15 см, колія розширена на стільки ж. «Таке заниження змінює поведінку авто кардинально. Центр ваги нижчий, а стабільність на віражах – зовсім інша історія», – пояснює київський автогонщик і тест-пілот Олексій С.
Авто стоїть на 19-дюймових дисках BBS Unlimited з шинами Continental Extreme Contact Sport 02. І все це вкрито триколірним лакофарбовим покриттям – суміш металіку та перламутру, що робить машину схожою на спортивний прототип.
Всередині все по-справжньому «бойово»: каркас безпеки з хромомолібдену, крісла OMP HTE-R, нове кермо та перемикач передач, перенесений на панель. Без жодних екранів і декоративних вставок – лише те, що потрібно для треку.
Підвіска – регульована TEIN з койловерами, а гальма поставили від Alcon із колодками Hawk. Це набір, який часто бачать у професійних гонках.
«bZ Time Attack показує, що електричні авто можуть дарувати азарт, а не лише економію», – каже американський інженер Браян Грей, консультант SEMA. І додає, що Toyota, схоже, робить ставку на повернення спортивного духу навіть у «зелених» моделях.
Цей концепт навряд чи стане серійним, але він чітко показує, куди Toyota рухається далі – у бік емоцій, швидкості й драйву, навіть якщо під капотом немає двигуна внутрішнього згоряння.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…