Nissan підтвердив відродження Skyline. Після кількох років чуток компанія готує спортивний седан з приводом на задні колеса та механічною коробкою передач. Як пише Motor1, прем’єра очікується у 2027 році.
Головний дизайнер Nissan Альфонсо Альбайса пояснив, що майбутній Skyline не стане копією старих моделей. «Ми надихалися формами 60-х, але створюємо машину, яка дивиться вперед. Вона буде агресивна, широка, сучасна», – розповів він японському виданню Auto Express.
За словами Альбайси, новий Skyline посідатиме місце між купе Nissan Z і суперкаром GT-R. Тобто отримає спортивну динаміку, але збереже придатність до щоденної їзди. Саме такою колись була філософія Skyline – машина, якою можна було їхати на роботу, а потім змагатись на треку.
Колишній інженер Nissan Тосіо Кавачі, який працював над серією Z, припускає, що авто буде чотиридверним фастбеком. «Skyline кінця 60-х мав виразну лінію даху і довгий капот. Ці риси видно в нових ескізах. Машина виглядає жорстко, без натяку на ретро-копію», – говорить фахівець.
Дизайнери орієнтуються на покоління 1968–1970 років, коли Skyline перетворився з суворого седана на спортивну легенду. Силует стане плавнішим, з короткими звісами та широкою колією. Ймовірно, мотор залишать бензиновим, хоча гібридна система теж можлива.
Повернення Skyline вписується у план оновлення лінійки Nissan. Компанія відроджує знакові імена – від Xterra до GT-R, і намагається повернути собі репутацію бренду, що створює машини з характером.
Skyline не замінить GT-R і навряд чи з’явиться у США. Основним ринком стане Японія, де ця назва ніколи не зникала. Там модель має фанатську аудиторію ще з часів першого Hakosuka.
Якщо уявити цю машину на українських дорогах, то вона буде схожа на поєднання потужності та стилю: механіка, задній привід, гул двигуна на 6000 обертів – те, чого нині бракує у світі електрокарів.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…