Новини

Новий китайський електроседан Volkswagen шокував дизайном і технікою: фото

Volkswagen разом із китайською XPeng готує електроседан, який змінює звичне уявлення про німецькі моделі. Як повідомляє Carscoops, машину вже бачили на дорогах Китаю під камуфляжем, і навіть крізь захист видно – це не типовий VW.

За основою лежить XPeng P7 другого покоління, але кузов відчутно інший. Передок має вузькі розділені фари, підсвічений логотип і гладкий чорний “гриль”. Збоку помітна вигнута лінія даху й підкреслені задні крила. Позаду – світлодіодна смуга з м’яким підсвічуванням емблеми VW.

Дизайнер-візуалізатор Sugar Design створив цифрові рендери на основі тестових фото. За його словами, силует нового седана виглядає динамічніше, ніж у будь-якої сучасної моделі VW. Машина нагадує спортивний ліфтбек із плавним дахом, якого не було в лінійці бренду раніше.

Експерт із електромобілів, китайський аналітик Лі Чжен, пояснює: «Volkswagen нарешті перестав мислити суто німецькими шаблонами. Китай змусив їх прискоритися». За його словами, об’єднання з XPeng дозволило зменшити час розробки і вийти на новий рівень електронної архітектури.

Йдеться про платформу CEA, спільно створену двома компаніями. Вона однаково підходить і для електромобілів, і для гібридів, що допомагає знизити витрати та прискорити запуск нових авто. Саме ця база стане основою для більш ніж 30 моделей Volkswagen у Китаї, 20 з яких – електрифіковані.

Очікується, що седан отримає технічну частину від XPeng P7 – акумулятори на 74,9 або 92,9 кВт·год і потужність до 586 к.с. (437 кВт) у повнопривідній версії. Запас ходу може сягнути 820 км, а розгін до сотні триватиме близько 3,7 секунди.

Автожурналіст із Пекіна Ван Ї каже: «Volkswagen зрозумів, що майбутнє компанії вирішується тут, у Китаї. І якщо раніше вони нав’язували свій стиль, тепер уважно слухають споживача».

Для німецького бренду це серйозний крок уперед – не в техніці, а в мисленні. Вперше Volkswagen грає за китайськими правилами. І, схоже, робить це з азартом.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025