Renault Twingo четвертого покоління ще не представили офіційно, але фото вже гуляють мережею. Про це поідомляє Carscoops. Маленький міський хетчбек зберіг свій впізнаваний силует і округлі фари, що нагадують перше покоління 1992 року. Французи зробили ставку на ретро-чарівність у поєднанні з новим електроприводом.
Авто базується на платформі AmpR Small, спільній із Renault R5 та Nissan Micra. У Twingo E-Tech встановлять один електромотор і літій-залізо-фосфатну батарею, яку інженери називають «оптимальною для міських відстаней». За попередніми даними, запас ходу сягне близько 250 км.
Інтер’єр не хизується розкішшю, але виглядає охайно. На панелі – плаваючий екран мультимедіа, нижче – фізичні кнопки керування кліматом, що полюбляться тим, хто не терпить сенсорних меню. У салоні з’явилися жовті акценти, які додають настрою.
«Renault зрозумів: людям бракує простих, легких машин із характером», – каже французький автоексперт Жан-Поль Дюваль, який консультує кілька місцевих дилерів. На його думку, саме Twingo може знову стати «народним електрокаром» – без зайвих понтів і з ціною, яку ще можна потягнути.
У Європі стартова ціна очікується нижче €20 000 (≈ 836 000 грн). Це майже удвічі дешевше за більшість нинішніх електромобілів. Renault також готує лізингову програму, де щомісячна виплата становитиме близько €100 (≈ 5000 грн).
Електромобіль конкуруватиме з Dacia Spring, Fiat Grande Panda та Citroën e-C3. Його головна фішка – у компактності: довжина близько 3,6 м, тож паркувати можна навіть на вузьких вулицях.
Дебют призначено на 6 листопада. Якщо ціна й справді втримається в межах €20 000, цей малюк має шанс оживити європейський сегмент A, який поступово зникає. «Це повернення до здорового глузду», – каже інженер Рено Антуан Леруа. – «Маленькі машини ще потрібні. Просто тепер вони на батареях».
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…