Toyota готує глибоку зміну у своєму гарячому хетчбеку GR Corolla, повідомляє Carscoops. Замість звичного 1,6-літрового трициліндрового мотора, який став символом моделі, наступне покоління отримає дволітровий турбодвигун.
Про це стало відомо після виступу керівника підрозділу силових установок Toyota Такаші Уехари на Japan Mobility Show 2025. За його словами, новий агрегат розвиває близько 400 кінських сил і при цьому має менше вібрацій та нижчу собівартість.
Теперішній GR Corolla з трьома циліндрами дає 300 сил і дарує неповторний звук, який фанати називають «злим муркотінням». Але інженери давно боролися з балансом і шумом мотора, додаючи спеціальні демпфери, що ускладнювало виробництво.
«Ми хотіли створити двигун, який можна встановити без зайвих хитрощів, з меншими витратами, але без втрати характеру», – пояснив Уехара.
Новий турбочотирициліндровий мотор, за попередніми даними, стане спільною основою для кількох моделей: майбутнього GR Corolla, а також можливої GR Celica та навіть Supra. Усе це свідчить про те, що Toyota не збирається здавати позиції у світі машин для ентузіастів.
Технічний журналіст Кенджі Моріта, який тестував теперішній GR Corolla, каже:
«Якщо Toyota зможе передати характер трициліндра новому мотору, вона лише зміцнить імідж марки серед фанатів».
І хоча є ризик, що авто втратить частину свого унікального звучання, в компанії запевняють – GR-лінійка залишиться бензиновою, навіть якщо доведеться перейти на синтетичне паливо. Головний технічний директор Toyota Хірокі Накаджіма наголосив:
«Ми будемо виробляти двигуни до самого кінця, поки існує інтерес до них».
Отже, новий GR Corolla може стати ще потужнішим, швидшим і водночас ближчим до класичного спортивного стилю, який Toyota формувала десятиліттями. І, схоже, це лише початок великої ери для японських спорткарів.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…