Новини

Toyota тестує нову заряджену Corolla: деталі

Toyota готує глибоку зміну у своєму гарячому хетчбеку GR Corolla, повідомляє Carscoops. Замість звичного 1,6-літрового трициліндрового мотора, який став символом моделі, наступне покоління отримає дволітровий турбодвигун.

Про це стало відомо після виступу керівника підрозділу силових установок Toyota Такаші Уехари на Japan Mobility Show 2025. За його словами, новий агрегат розвиває близько 400 кінських сил і при цьому має менше вібрацій та нижчу собівартість.

Теперішній GR Corolla з трьома циліндрами дає 300 сил і дарує неповторний звук, який фанати називають «злим муркотінням». Але інженери давно боролися з балансом і шумом мотора, додаючи спеціальні демпфери, що ускладнювало виробництво.

«Ми хотіли створити двигун, який можна встановити без зайвих хитрощів, з меншими витратами, але без втрати характеру», – пояснив Уехара.

Новий турбочотирициліндровий мотор, за попередніми даними, стане спільною основою для кількох моделей: майбутнього GR Corolla, а також можливої GR Celica та навіть Supra. Усе це свідчить про те, що Toyota не збирається здавати позиції у світі машин для ентузіастів.

Технічний журналіст Кенджі Моріта, який тестував теперішній GR Corolla, каже:

«Якщо Toyota зможе передати характер трициліндра новому мотору, вона лише зміцнить імідж марки серед фанатів».

І хоча є ризик, що авто втратить частину свого унікального звучання, в компанії запевняють – GR-лінійка залишиться бензиновою, навіть якщо доведеться перейти на синтетичне паливо. Головний технічний директор Toyota Хірокі Накаджіма наголосив:

«Ми будемо виробляти двигуни до самого кінця, поки існує інтерес до них».

Отже, новий GR Corolla може стати ще потужнішим, швидшим і водночас ближчим до класичного спортивного стилю, який Toyota формувала десятиліттями. І, схоже, це лише початок великої ери для японських спорткарів.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025