Ім’я Lancer Evolution досі викликає спогади про рик турбодвигуна, повний привід і пил з гравійних трас. Востаннє ця модель зійшла з конвеєра у 2016 році, після чого Mitsubishi зосередилася на більш прибуткових кросоверах і спільних проєктах із Renault та Nissan. Та, схоже, історія «Ево» може мати продовження, повідомляє Carscoops.
На автосалоні в Японії інженер Mitsubishi Каору Савасе заявив в інтерв’ю виданню Drive: «Ми маємо мрію – повернути Lancer Evolution. Це моя особиста мрія». Він додав, що компанія володіє широким набором технологій, які дають змогу створити авто нового покоління.
Автожурналіст Кен Ісіда з Токіо припускає, що йдеться про гібридну силову установку на базі системи Outlander PHEV. Вона поєднує бензиновий двигун і два електромотори, видаючи близько 302 кінських сил (225 кВт). За словами експерта, таку архітектуру можна адаптувати до спортивного седана з системою Super-All Wheel Control, розробленою тим самим Савасе.
На користь цього говорить і концепт Elevance, показаний у Токіо. У ньому Mitsubishi випробовує чотири електродвигуни й двигун, який може працювати на вуглецево-нейтральному пальному.
Втім, шлях до серійного EVO непростий. Для створення нової платформи компанії доведеться залучити союзників із Renault-Nissan. А базовий Lancer, на якому раніше ґрунтувалася «гаряча» версія, давно знято з виробництва.
Підрозділ Ralliart, який нещодавно відродили, поки обмежився декоративними наборами. Та, за словами Савасе, у компанії розглядають різні сценарії використання бренду.
Художники вже малюють можливий вигляд «Ево» майбутнього. Дизайнер Hycade представив цифровий концепт спортивного седана, який нагадує про славетні часи Evolution IX. І якщо Mitsubishi наважиться на цей крок, фанати отримають не просто ще одну модель, а відродження культового імені, що колись вивело марку на вершину ралі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…