Новини

Renault поверне Megane і Scenic на бензин: з чим це пов’язано

Renault змінює курс. Після трьох років чистої електрики французи знову заговорили про бензинові двигуни, повідомляє Carscoops. Новий керівник групи François Provost дав зрозуміти: наступні покоління Megane та Scenic отримають гібридні установки. Обидві моделі зараз електричні, та продажі Megane нижчі за прогноз.

«Ми не відмовляємося від електрики, але ринок розвивається повільніше, ніж очікували. Тому працюємо над варіантами з розширювачем запасу ходу», – пояснив директор бренду Renault Fabrice Cambolive в інтерв’ю Auto Express.

Йдеться про схему, де бензиновий мотор не крутить колеса, а тільки підживлює батарею. Така технологія вже використовується у Nissan e-Power – компанії-партнера Renault. Експерт із трансмісій Олів’є Марен із технічного центру в Гієкурі каже, що це логічний крок: «У Європі інфраструктура зарядок досі нерівномірна. Гібриди допоможуть утримати клієнтів, які вагаються між старим і новим».

Поки ж виробник готує оновлення Megane. Машина отримає нову батарею, більшу за теперішню 60 кВт·год, яка дає близько 459 км запасу ходу. Очікується, що оновлена версія отримає акумулятор 75 кВт·год – приблизно 488 км пробігу, а Scenic збереже свій 87-кіловатний блок, який дає до 615 км.

Дилери вже бачать, що покупці реагують обережно. Один із них, П’єр Лорен із Ліона, розповів: «Люди хочуть електрику, але питають – а якщо в дорозі не буде зарядки? Тому гібрид здається їм спокійнішим варіантом».

Для України така стратегія може бути навіть вигідною. Гібридні Megane і Scenic зможуть з’явитися на нашому ринку швидше, ніж повністю електричні аналоги – завдяки простішій логістиці інфраструктури.

Renault робить паузу між двома епохами. Електрика лишається пріоритетом, але компанія чітко чує покупця. І якщо в наступному десятилітті Megane знову «загуркоче», це буде не крок назад, а спроба знайти баланс між реальністю та мрією про безвуглецеві дороги.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025