Новини

BMW готує електричну революцію: нові прототипи помітили на тестах

BMW знімає маску з нового етапу історії M-серії, повідомляє Motor1. На відео, знятому на Тенерифе, видно камуфльовані прототипи M3 EV та X3 M. Це перші повноцінні спортивні моделі BMW M без двигуна внутрішнього згоряння. Їхня поява стала сигналом, що Мюнхен серйозно заходить у сегмент електричних спорткарів.

Обидва автомобілі мають вже серійні кузови, лише частково прикриті плівкою. У седана – 20-дюймові диски з шинами 295/35 ZR20, у кросовера – 21-дюймові з покришками 275/35 ZR21. Обидва отримали перфоровані гальмівні диски, а X3 M має повний привід, тоді як M3 EV на старті буде задньопривідним.

Під капотом замість класичного рядного «шістки» працює кілька електромоторів. За попередніми даними, потужність може перевищити 700 к. с. Це майже вдвічі більше, ніж у нинішнього iX3 50 xDrive. Експерти припускають, що для X3 M потужність буде навіть вища, бо він отримає два електродвигуни на обидві осі.

Автоексперт із журналу Auto Motor und Sport Петер Мюллер пояснює:

«BMW намагається довести, що емоції від M-моделі не залежать від типу двигуна. Завдання – передати ту ж динаміку, але без палива».

Окрім електричних M3 та X3 M, компанія тестує нове покоління звичайної «трійки» з бензиновими та дизельними моторами. Її створюють на платформі Neue Klasse – новій основі, спроєктованій під будь-який тип силової системи. Електричний M3 використовує окрему архітектуру, не пов’язану з теперішньою CLAR.

Очікується, що M3 EV дебютує у 2027 році, а бензинову версію представлять на рік пізніше. Для BMW це переломний момент, адже саме M-серія завжди була символом потужності й звуку, а тепер переходить у тишу електроприводу.

Поради водіям та фанатам M-серії

Перед покупкою електричного спорткара варто перевірити мережу швидких зарядок у вашому регіоні.

При тест-драйві звертайте увагу на поведінку авто при різкому старті – електричні M-моделі мають потужний крутний момент з першої секунди.

Не ігноруйте оновлення ПЗ, оскільки більшість параметрів керування моторами тепер регулюються через систему керування.

Український контекст

За даними Укравтопрому, у 2024 році в Україні зареєстровано понад 2300 електричних BMW. Якщо M3 EV офіційно дістанеться нашого ринку, це стане найпотужнішим електрокаром марки, доступним для українських покупців.

Recent Posts

Що робити, якщо двигун перегрівся у заторі: пояснення автомеханіка

Проблема перегріву двигуна в дорозі є доволі поширеною, особливо, якщо машина стара і експлуатується під…

27.12.2025

Новий рекорд далекобійності для електрокарів: Renault проїхав 1000 км без зарядки

Французька компанія Renault встановила гучний рекорд. Як повідомляє Carscoops, інженери бренду створили унікальний прототип електромобіля…

27.12.2025

Механік пояснив, чому взимку не можна залишати авто на стоянковому гальмі

Використання стоянкового гальма є звичним для практично всіх автомобілістів. Цей механізм «страхує» автомобіль не тільки…

27.12.2025

Яку кнопку в авто треба натискати взимку щотижня, щоб уникнути дорогого ремонту

Українські водії знають, що влітку наявність в машині кондиціонеру може стати справжнім спасінням. Однак взимку…

27.12.2025

Які автомобілі гірше підходять для зимових поїздок

Якщо ви шукаєте нове авто і часто подорожуєте взимку, то слід задуматись над тим, яка…

27.12.2025

Машина застрягла в снігу: яку функцію треба вимкнути, щоб вибратись

З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…

26.12.2025