Новини

Mercedes-AMG тестує новий 900-сильний GLC: фото

Mercedes-AMG готує до старту електричний GLC, який уже називають конкурентом Porsche Macan EV, повідомляє Carscoops. Авто отримає три електромотори із сумарною потужністю понад 900 к.с. і розгін до 100 км/год менше ніж за 3 секунди. Для кросовера це швидкість, яка ще недавно належала суперкарам.

Проєкт розробляється всередині підрозділу AMG, де використали моторну технологію британської компанії Yasa. Це так звані аксіальні мотори – компактні, але з величезною силою. Така конструкція вже випробувана на трековому GT XX, і тепер її переносять на серійний GLC.

Акумулятор у версії AMG інший, ніж у звичайного GLC EV. Замість плоских осередків – циліндричні, які краще тримають температуру під навантаженням. Інженери додали пряме рідинне охолодження, щоб батарея не перегрівалась під час швидких стартів.

Інженер AMG Мартін Бьорнер у коментарі британському Autocar пояснив:

«Ми не хотіли зробити просто швидкий електрокар. Він має відчуватися живим, реагувати як справжній AMG».

За його словами, авто матиме симульовану коробку передач і штучний звук двигуна, схожий на рев V8.

Швидка зарядка також на рівні. Якщо звичайна GLC EV бере 330 кВт, то AMG підтримує 400 кВт. Це означає, що за 10 хвилин можна додати близько 300 км запасу. Такі цифри сьогодні демонструють лише найновіші моделі з Китаю.

Під час тестів на дорогах Європи прототип помітили з широкими арками, кованими дисками й великим спойлером. Авто виглядає так, ніби кожен елемент працює на швидкість. Якщо все піде за планом, серійний AMG GLC EV з’явиться вже наступного року.

Україна

Офіційна сторінка Mercedes-Benz в Україні ще не містить згадки про цю модель. Експерти ринку прогнозують стартову ціну понад 4 млн грн (приблизно 100 тис. доларів). З огляду на зарядну мережу, користь від 400-кіловатної системи поки буде обмежена.

  • Поради
  • Перед купівлею електрокросовера цікавтесь сервісною підтримкою AMG в Україні.
  • Не заряджайте батарею до 100 % щодня – це продовжить її ресурс.
  • Уникайте частого використання режиму швидкого старту взимку – система охолодження може не встигати.
  • Якщо зарядна станція не підтримує 400 кВт, користуйтеся 200-кіловатними – час зарядки збільшиться, але батарея менше нагріватиметься.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025