Новини

Суд проти VW через кнопки на кермі ID.4: водії кажуть, що авто саме рушає

У США проти Volkswagen подали колективний позов через електрокар ID.4, повідомляє Carscoops. Водії стверджують, що сенсорні кнопки на кермі реагують навіть на легкий дотик, через що активується адаптивний круїз-контроль. У результаті авто може раптово прискорюватись.

Як розповіла мешканка Нью-Джерсі Дженіс Бічер, її ID.4 різко рушив вперед, коли вона під’їжджала до парковки. Машина врізалась у дерево. Жінка впевнена, що випадково торкнулася сенсорної кнопки на кермі. Але компанія стверджує, що жодних технічних доказів інциденту немає – у бортовому реєстраторі не зафіксовано жодного запису про цю подію.

Інший позивач, Омар Хаккауї з Коннектикуту, заявив, що його дружина пошкодила авто через «раптове прискорення». Проте він не довів, що кнопки керування були натиснуті. Саме це VW використовує як головний аргумент у суді.

Представники автовиробника наполягають, що водії не припиняли користуватися своїми машинами, тому не можна говорити про серйозну небезпеку. Адвокати компанії просять суд закрити справу, вважаючи, що позивачі не надали доказів конкретного дефекту.

Автожурналіст Джон Девіс із видання MotorWeek зазначив:

«VW зробив ставку на сенсорне керування, але реальність показала, що водії віддають перевагу звичним механічним кнопкам».

І справді, багато власників ID.4 скаржаться, що сенсор реагує навіть на випадковий рух руки.

Юристи прогнозують, що справа може створити прецедент. Якщо позов не закриють, суд може змусити виробника переробити систему керування або випустити оновлення програмного забезпечення.

Порада водіям

Якщо ваш електрокар оснащено сенсорними елементами керування, уникайте випадкових дотиків під час маневрування. Перед паркуванням краще відключити адаптивний круїз-контроль, щоб уникнути непередбачених реакцій авто.

Контекст в Україні

Подібні скарги на сенсорні кнопки раніше надходили й від власників європейських моделей у ЄС. В Україні ID.4 теж набирає популярності – за даними асоціації УкрАвтоПром, у 2024 році було зареєстровано понад 800 електрокросоверів цієї моделі. Хоч офіційних звернень до суду не було, дилери радять оновлювати прошивку системи керування при кожному техобслуговуванні.

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025