Новини

BMW готує повернення гібридів з бензиновим генератором – X5 і 7 Series можуть отримати друге життя

BMW розглядає ідею, яку колись уже випробовувала – електромобілі з подовжувачем ходу, пише Carscoops. У таких авто головний двигун – електричний, а маленький бензиновий мотор працює як генератор, підзаряджаючи батареї під час руху. Джерела Bloomberg повідомляють, що концерн вивчає можливість встановлення цієї системи на X5 і 7 Series.

Електрокари з подовжувачем ходу набирають популярності в Китаї та США. Причина проста: не всюди є зарядні станції, а великі відстані лякають власників чистих електромобілів. У США вже оголошено, що Jeep Grand Wagoneer 2026 року отримає подібну систему. Ram працює над версією 1500, а Hyundai планує EREV-модифікацію Santa Fe.

Автожурналіст видання Car and Driver Ітан Браун пояснює:

«Це логічний крок. Люди хочуть електромобіль, але без страху залишитися з порожньою батареєю».

BMW вже має більшість необхідних вузлів – батареї, електромотори, малі бензинові агрегати та трансмісії. Це зменшує витрати на виробництво нової лінійки. Якщо рішення ухвалять, бренд може стати першим серед німецьких виробників, хто поверне таку схему у великі моделі.

Для X5 і 7 Series це може стати зручним компромісом між потужністю та запасом ходу. Обидва автомобілі мають достатньо місця, щоб розмістити генератор без втрати простору в салоні чи багажнику.

За словами інженера-консультанта Андреаса Келлера, який працював у BMW Group понад 15 років, подовжувач ходу» технічно простіший за складний гібрид.

«Це фактично електрокар, який має бензиновий “план Б” на випадок довгої подорожі», – додає він.

Що це означає для України

Якщо такі моделі дістануться Європи, їх вартість може починатися від 2,8 млн грн і вище. Для України подовжувач ходу був би цікавим рішенням для міжміських поїздок, особливо на заході чи півдні країни, де зарядна інфраструктура ще розвивається. За даними сервісу PlugShare, станцій швидкої зарядки в Україні поки менше ніж 900, і більшість зосереджено у великих містах.

Поради водіям

  • Якщо плануєте купівлю електромобіля, оцініть, як часто ви їздите далі ніж 300 км.
  • У містах подовжувач не потрібен – там вистачає зарядок.
  • Для далеких подорожей EREV-система може зняти головний страх водіїв – залишитися без енергії.

BMW офіційно не підтвердив розробку, але ринок дає чіткий сигнал: електромобілям із запасним двигуном час повернутися. І схоже, що саме баварці знову зроблять перший крок.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025