Фото: Твоя МАШИНА
BMW розглядає ідею, яку колись уже випробовувала – електромобілі з подовжувачем ходу, пише Carscoops. У таких авто головний двигун – електричний, а маленький бензиновий мотор працює як генератор, підзаряджаючи батареї під час руху. Джерела Bloomberg повідомляють, що концерн вивчає можливість встановлення цієї системи на X5 і 7 Series.
Електрокари з подовжувачем ходу набирають популярності в Китаї та США. Причина проста: не всюди є зарядні станції, а великі відстані лякають власників чистих електромобілів. У США вже оголошено, що Jeep Grand Wagoneer 2026 року отримає подібну систему. Ram працює над версією 1500, а Hyundai планує EREV-модифікацію Santa Fe.
Автожурналіст видання Car and Driver Ітан Браун пояснює:
«Це логічний крок. Люди хочуть електромобіль, але без страху залишитися з порожньою батареєю».
BMW вже має більшість необхідних вузлів – батареї, електромотори, малі бензинові агрегати та трансмісії. Це зменшує витрати на виробництво нової лінійки. Якщо рішення ухвалять, бренд може стати першим серед німецьких виробників, хто поверне таку схему у великі моделі.
Для X5 і 7 Series це може стати зручним компромісом між потужністю та запасом ходу. Обидва автомобілі мають достатньо місця, щоб розмістити генератор без втрати простору в салоні чи багажнику.
За словами інженера-консультанта Андреаса Келлера, який працював у BMW Group понад 15 років, подовжувач ходу» технічно простіший за складний гібрид.
«Це фактично електрокар, який має бензиновий “план Б” на випадок довгої подорожі», – додає він.
Якщо такі моделі дістануться Європи, їх вартість може починатися від 2,8 млн грн і вище. Для України подовжувач ходу був би цікавим рішенням для міжміських поїздок, особливо на заході чи півдні країни, де зарядна інфраструктура ще розвивається. За даними сервісу PlugShare, станцій швидкої зарядки в Україні поки менше ніж 900, і більшість зосереджено у великих містах.
BMW офіційно не підтвердив розробку, але ринок дає чіткий сигнал: електромобілям із запасним двигуном час повернутися. І схоже, що саме баварці знову зроблять перший крок.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…