Фото: Твоя МАШИНА
Audi готує велике оновлення для моделей 2026 року – A5, A6, Q5, а також електричних A6 e-tron і Q6 e-tron, пише Carscoops. Зміни торкнулися не лише програмного забезпечення. Інженери вирішили помилки минулих років і повернули те, чого просили водії.
Головна новина – нове кермо. Точніше, старе, але у доброму сенсі. З 2026 року Audi відмовляється від сенсорних кнопок і повертає звичні фізичні перемикачі. Кермо тепер має два коліщатка прокрутки, які знову дають відчуття натискання. Багато власників попередніх моделей скаржились, що торкатися сенсорних панелей було складно під час руху. Як каже інженер Audi Маркус Бенш, фізичний контакт не замінить жодна сенсорна панель – це питання контролю і звички.
Не менш цікавим стало оновлення режимів їзди. У S5 і S6 e-tron з’явився Dynamic Plus. Він робить керування гострішим і дозволяє легкий контрольований занос, навіть із системою quattro. Це рішення сподобається тим, хто відчуває машину не лише очима, а й тілом.
Електромоделі на платформі PPE отримали доопрацьовану систему рекуперації. Водій може рухатись у режимі «однієї педалі»: відпускає газ – і авто плавно зупиняється без натискання гальм. Це економить енергію та робить поїздку м’якшою у місті.
Технічні новинки не закінчуються на кермі. Нові A6 оснастили цифровими матричними LED-фарами й OLED-ліхтарями. Вони створюють різні світлові підписи, підлаштовують промінь під ситуацію та підвищують помітність авто у темряві.
Система допомоги водію тепер здатна самостійно змінювати смугу: достатньо ввімкнути покажчик повороту. Є й функція «тренованого паркування» – машина запам’ятовує маршрут до гаража й може повторити його без участі водія.
Вперше деякі моделі отримають вбудовану камеру-реєстратор у дзеркалі заднього виду. Вона знімає у 4К як під час руху, так і на стоянці. А ще Audi оновила мультимедійну систему: гравці тепер можуть під’єднувати бездротові контролери й розслабитись у черзі на зарядку.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…