Новини

Audi прибрала одну з найбільш дратівливих функцій салону – тепер кермо знову живе

Audi готує велике оновлення для моделей 2026 року – A5, A6, Q5, а також електричних A6 e-tron і Q6 e-tron, пише Carscoops. Зміни торкнулися не лише програмного забезпечення. Інженери вирішили помилки минулих років і повернули те, чого просили водії.

Головна новина – нове кермо. Точніше, старе, але у доброму сенсі. З 2026 року Audi відмовляється від сенсорних кнопок і повертає звичні фізичні перемикачі. Кермо тепер має два коліщатка прокрутки, які знову дають відчуття натискання. Багато власників попередніх моделей скаржились, що торкатися сенсорних панелей було складно під час руху. Як каже інженер Audi Маркус Бенш, фізичний контакт не замінить жодна сенсорна панель – це питання контролю і звички.

Не менш цікавим стало оновлення режимів їзди. У S5 і S6 e-tron з’явився Dynamic Plus. Він робить керування гострішим і дозволяє легкий контрольований занос, навіть із системою quattro. Це рішення сподобається тим, хто відчуває машину не лише очима, а й тілом.

Електромоделі на платформі PPE отримали доопрацьовану систему рекуперації. Водій може рухатись у режимі «однієї педалі»: відпускає газ – і авто плавно зупиняється без натискання гальм. Це економить енергію та робить поїздку м’якшою у місті.

Технічні новинки не закінчуються на кермі. Нові A6 оснастили цифровими матричними LED-фарами й OLED-ліхтарями. Вони створюють різні світлові підписи, підлаштовують промінь під ситуацію та підвищують помітність авто у темряві.

Система допомоги водію тепер здатна самостійно змінювати смугу: достатньо ввімкнути покажчик повороту. Є й функція «тренованого паркування» – машина запам’ятовує маршрут до гаража й може повторити його без участі водія.

Вперше деякі моделі отримають вбудовану камеру-реєстратор у дзеркалі заднього виду. Вона знімає у 4К як під час руху, так і на стоянці. А ще Audi оновила мультимедійну систему: гравці тепер можуть під’єднувати бездротові контролери й розслабитись у черзі на зарядку.

Поради водіям

  • Якщо вас дратували сенсорні кнопки у старих моделях, почекайте 2026-й – нове кермо вирішує проблему.
  • Dynamic Plus стане у пригоді тим, хто цінує точність реакцій під час активної їзди.
  • Режим «однієї педалі» допоможе у щоденних поїздках містом – менше втоми, більше плавності.
  • Перевірте наявність оновлених систем допомоги, особливо при виборі нових A6 e-tron чи Q6 e-tron.

Recent Posts

Продають неіснуючі авто військовим: українців попереджають про новий вид шахрайства

Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…

25.12.2025

Придбайте ці п’ять недорогих аксесуарів для авто: вони зроблять поїздку приємнішою

Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…

25.12.2025

Toyota відкликає 55 000 гібридів через один крихітний болтик

Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…

25.12.2025

Який пробіг вважається оптимальним при купівлі вживаного авто

При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…

25.12.2025

Розмова по телефону за кермом: який штраф загрожує водієві та як його уникнути

Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…

25.12.2025

Небезпечна звичка на світлофорі: ця поширена помилка водіїв може вбити зчеплення

Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…

24.12.2025