Фото: Твоя МАШИНА
Xiaomi, яку ми звикли бачити в смартфонах, тепер впевнено зайшла в автоіндустрію. Її електричний SUV YU7 у жовтні продався краще, ніж Tesla Model Y. За даними Китайської асоціації пасажирських авто, було реалізовано 33 662 YU7 проти приблизно 26 100 Model Y. І це всього через кілька місяців після старту продажів.
Аналітик Джейсон Лі з Шеньчженя пояснює:
«Xiaomi зробила ставку на дизайн і ціну. Покупець хоче щось нове, і YU7 виглядає саме так».
Ціна стартує від 253 500 юанів – приблизно 10,6 млн грн. За ці гроші клієнт отримує просторий SUV із заднім приводом і потужністю 315 к. с., а у версії з двома моторами – до 681 к. с.
Секрет успіху – увага до деталей. На автосалоні в Гуанчжоу компанія представила YU7 Max у кольорі Crystal Purple та оголосила про власну сервісну програму персоналізації. Тепер покупець може вибрати один зі 100 відтінків фарби, диски на свій смак і кольорові супорти Brembo. А ще пропонуються емблеми з 24-каратного золота або з вуглецевого волокна.
Китайські експерти порівнюють підхід Xiaomi із системою Paint to Sample від Porsche. Tesla ж лишається в межах кількох кольорів і варіантів салону.
«Покупці хочуть бачити у машині відображення себе. Tesla перестала це давати, а Xiaomi вгадала момент», – вважає автоаналітик Ван Чао.
За чотири місяці продажів YU7 розійшовся тиражем понад 70 000 одиниць. І це без експорту. Поки авто офіційно доступне лише в Китаї, але компанія натякає на вихід у Європу. Якщо це станеться, конкуренція для Model Y стане серйозною.
В Україні офіційним дистриб’ютором Xiaomi стала компанія АЛЛО, яка пропонує українцям різні комплектації моделі YU7 за ціною від 2 млн до 3,8 млн гривень. Це реальний суперник Tesla, BYD і Zeekr.
За даними Мінінфраструктури, частка електромобілів у реєстраціях нових авто в Україні вже перевищила 18 %. Якщо темп збережеться, до 2030 року кожне третє авто на наших дорогах буде електричним.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…