Новини

Наробила лиха на 500 тисяч: американець розорився на ремонті через пляшку води в електрокарі

Водій з Флориди отримав рахунок на 11 882 долари (понад 496 тисяч гривень) після того, як у салоні його Hyundai Ioniq 5 перекинулась пляшка води, пише Carscoops. Невелика калюжа у підлозі вивела з ладу електроніку, а виробник відмовився ремонтувати авто за гарантією.

Майк Маккормік, власник дволітнього Ioniq 5, їхав трасою, коли через затор різко натиснув на гальма. Пляшка води з заднього підсклянника полетіла вперед і розлилася під сидінням. Через кілька хвилин на панелі загорілися попередження, перестали працювати поворотники, а вдома машина вже не вимикалася.

У дилерському центрі пояснили, що пошкоджені підпідлогові та підсидінні джгути проводки – і їх потрібно міняти повністю. Сума рахунку шокувала – 11 882 долари. Hyundai заявив, що це «зовнішній вплив», тому гарантія не діє.

Маккормік спробував звернутися до страхової компанії State Farm, але там теж відмовили: мовляв, корозія кабелів розвивалася поступово, а не після одноразового інциденту. Водій залишився з електромобілем, який не працює, і величезним боргом.

Флоридський телеканал WFTV повідомив, що подібна проблема виникала і в інших власників Ioniq 5. Один із них отримав рахунок на п’ятизначну суму через перетерту проводку під сидінням.

Автоексперт з Орландо Дерек Філіпс каже:

«Електрокари мають складну архітектуру, і навіть невелика кількість вологи може викликати каскад збоїв. Виробники повинні краще ізолювати проводку від ризиків, з якими стикаються звичайні водії».

Ситуація з Ioniq 5 ще раз нагадує, наскільки електроніка у сучасних авто вразлива. Багато виробників вимагають використовувати лише фірмове програмне забезпечення та інструменти. Наприклад, щоб замінити гальмівні колодки на Ioniq 5 N, потрібен спецкомплект вартістю від 2 тисяч доларів (приблизно 84 тисячі гривень).

Поради водіям

  • Не зберігайте пляшки з водою у підсклянниках, особливо без щільних кришок.
  • Якщо рідина потрапила під сидіння або в електронний блок, одразу висушіть місце і зверніться до сервісу.
  • Не намагайтеся самостійно розбирати електроніку – це може призвести до ще більших втрат.

Recent Posts

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025