Новини

Porsche заблокував свої авто в Росії: сотні машин в мить перетворилися на «цеглу»

У Росії масово зупинилися автомобілі Porsche. Машини преміум-класу просто відмовляються заводитися, повідомляє ГОРДОН з посиланням на російські медіа. За даними тамтешніх дилерів, перші звернення почали надходити ще 28 листопада, а тепер таких випадків сотні. Найбільше скарг – у Москві, Санкт-Петербурзі та Краснодарі.

«Авто не реагує на ключ, усе виглядає як мертве. Сигналізація блимає, але стартер мовчить», – розповів власник Porsche Cayenne із Москви місцевому ЗМІ.

У сервісах кажуть: причина у збоях заводської сигналізації або в телематичному модулі, який працює через супутник. Якщо система «не бачить» сервер, вона блокує запуск двигуна. Інженер сервісного центру «Рольф» Юлія Трушкова пояснила, що відключення зв’язку може зачепити будь-яку модель з двигуном внутрішнього згоряння.

«Обійти блокування можливо лише через розбирання сигналізації або повне від’єднання живлення. Власники залишають авто в сервісі, бо самі цього зробити не можуть», – сказала вона.

Деякі водії вже знайшли тимчасовий вихід: вимикають акумулятор на 10 годин, після чого електроніка скидає помилки. Але це працює не завжди. Частину машин везуть евакуаторами, адже без діагностики запустити їх неможливо.

Фахівці підозрюють, що збій міг бути спричинений діями компанії-виробника. Porsche офіційно пішла з російського ринку після початку повномасштабного вторгнення країни-агресора до України, але автомобілі продовжували потрапляти в країну через «паралельний імпорт». Такі машини не мають прямої техпідтримки, а їхні сервери працюють поза межами РФ.

Автожурналіст із Праги Ондржей Хрубець зазначив, що це очікуваний результат ізоляції:

«Сучасне авто – це комп’ютер на колесах. Якщо забрати доступ до оновлень і зв’язку, воно стає просто металом. Росіяни люблять розповідати про загниваючий Захід, то хай їздять на своїх Lada».

Український контекст

В Україні такі випадки малоймовірні. Офіційні дилери Porsche працюють під контролем європейського офісу, а всі телематичні модулі обслуговуються через захищені канали. Українські власники не повідомляли про подібні збої.

Recent Posts

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025