Новини

Tesla готує семимісний Model Y Long Range для Європи – чому це може стати хітом

Tesla готує для Європи нову версію Model Y Long Range, яку торік уперше показали в Китаї, повідомляє EveryEye. Головна зміна – третій ряд сидінь. Тепер кросовер стане повноцінно семимісним, а не шести-місним, як у попередній модифікації. Про це повідомляє видання Everyeye.it.

Розміри авто залишаться майже такими ж. Довжина – 4,98 м, колісна база – приблизно 3 м. Тобто Model Y Long Range стане одним із найбільших представників сімейства Tesla. Машина орієнтована на великі родини або тих, хто часто подорожує компанією.

За даними інсайдерів, версія буде повнопривідною, з запасом ходу 629 км за циклом WLTP. До стандартного набору ввійдуть 19-дюймові диски та шини Hankook Ventus S1.

Імовірна ціна нового семимісного Model Y Long Range у Європі – близько 55 000 євро, тобто приблизно 2 млн 700 тисяч грн. Нинішня Long Range 4×4 Premium коштує на 2 000 євро менше. Продажі можуть стартувати вже найближчими місяцями.

Автомобільний оглядач із Мілана Франческо Де Лука зазначив, що попередні шести-місні Tesla Y викликали чимало запитань у європейських покупців:

«Третій ряд здавався формальністю. Тепер він стане повноцінним, і це суттєво розширить коло клієнтів».

Втім, експерти додають, що простору в задній частині, ймовірно, вистачить лише для дітей або підлітків.

«Для дорослих пасажирів третій ряд буде тісним, але це компроміс між практичністю й компактністю», – говорить німецький інженер Марк Гофманн.

Салон, як і раніше, отримає мінімалістичну архітектуру з великим дисплеєм по центру та фірмовим панорамним дахом. Очікується, що багажник із розкладеним третім рядом зменшиться до менше 400 літрів.

Блок про Україну

На українському ринку Model Y Long Range користується стабільним попитом. За даними сервісу AutoConsulting, у 2025 році Tesla Y увійшла до п’ятірки найпопулярніших електрокросоверів. Якщо семимісна версія з’явиться в ЄС, українські дилери можуть почати імпорт протягом кількох місяців.

Поради покупцям

  • Перед купівлею перевіряйте, чи третій ряд складний у підлогу – це впливає на об’єм багажника.
  • Звертайте увагу на сертифікацію WLTP – у міських умовах запас ходу може бути нижчим.
  • Для поїздок у горах або зимових регіонах варто одразу брати комплектацію з підігрівом усіх сидінь і керма.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025