Фото: Твоя МАШИНА
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної серії Super Sport компанія несподівано оголосила: фірмовий V6 знову під капотом Giulia і Stelvio.
Причина проста – ринок не готовий повністю перейти на електромобілі. Нове покоління моделей, яке спершу планували зробити лише електричним, зараз переробляють під класичні двигуни. Це рішення дало друге життя флагманським Quadrifoglio, що повертаються у вигляді лімітованої серії Collezione – лише 63 авто кожного типу. Цифра символічна: саме у 1963 році з’явилась перша Alfa з чотирилистим конюшком на кузові.
Під капотом знайомий 2,9-літровий бітурбо V6 із «феррарівським» корінням. Потужність – 513 к.с., крутний момент – 600 Н·м. До стандартної комплектації тепер входить титановий вихлоп Akrapovič із характерним гучним тоном та карбон-керамічні гальма.
Щоб зберегти привабливість 10-річних моделей, італійці оновили деталі. Обидва автомобілі мають дах із відкритого карбону, такі самі дзеркала та навіть емблему. Кузов пофарбовано у глибокий червоний тон, який раніше використовували на суперкарі 33 Stradale.
У салоні – комбінація шкіри та алькантари, червона строчка й вставки з карбону. Сидіння Sparco з вуглецевими спинками прикрашає гравіювання з номером кожного екземпляра.
Партію Collezione продаватимуть лише в Європі, Японії, Китаї та на Близькому Сході. Нове покоління Giulia та Stelvio очікують не раніше 2028 року. І, як підтвердив представник марки, бензинові Quadrifoglio теж матимуть продовження – Alfa поки не готова розпрощатися зі звуком живого двигуна.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…