Categories: Новини

Українські «євробляхери» примудрилися налаштувати проти себе німців

Німецькі компанії, чиї заводи знаходяться в Україні, можуть понести великі збитки через те, що власники нерозмитнених автомобілів з іноземною реєстрацією блокують пункти пропуску на західному кордоні. Справа може дійти до закриття в нашій країні німецьких підприємств.

На кордоні з Польщею та Словаччиною кілька днів стояли десятки вантажних автомобілів з сировиною, компонентами і готовою продукцією. Їх не пропускають, як і інших водіїв, власники «євроблях», які не бажають платити митні збори.

Найбільші збитки від цього несуть підприємства, які завозять з Євросоюзу компоненти, збирають їх в Україні, а потім експортують готову продукцію назад в країни ЄС.

Найбільше таких підприємств у нашій країні з німецьким капіталом. На них роблять автокомпоненти. Наприклад, німецько-японська компанія Sumitomo Electric Bordnetze SE робить в Україні кабелю для групи Volkswagen. Сировина надходить з Німеччини, а назад поставляється готова продукція.

Через блокування активістами пунктів пропуску на західному кордоні стоять на даний момент більше 10 машин цієї компанії. Вони просто не мають можливості проїхати.

«Нам загрожують дуже великі штрафи, якщо ми в зазначений термін не доставимо готову продукцію. Крім того, наше виробництво взагалі може зупинитися, так як вже не вистачає необхідних компонентів, які ми отримуємо з Німеччини», – сказав Олександр Шламп з Sumitomo Electric Bordnetze SE.

Багато інших німецьких компаній, що працюють в Україні, наприклад, Kromberg & Schubert, що випускає автомобільні деталі, теж виявилися в такому непростому становищі. При цьому у кого-то більше в запасі компонентів і сировини, а у кого-то менше. У деяких виробників компоненти вже майже закінчилися.

«Якщо за два дні нічого не зміниться, ситуація для нас стане критичною», – сказав Славомир Карчмарек, технічний директор українського заводу Kromberg & Schubert.

«Ми платимо всі податки»

Керівники українських заводів з німецьким капіталом сподіваються, що влада України все-таки нарешті вирішать проблему розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією. Уряд не повинен діяти.

«Потрібно навести порядок з купленими за кордоном машинами. Це повинно бути оформлено на законодавчому рівні», – вважає Славомир Карчмарек.

Олександр Шламп впевнений, що взагалі не повинно бути ситуації, коли через людей, які не хочуть платити податки за свої автомобілі, страждають підприємства, що вносять до державного бюджету всі необхідні податки.

«Ні ми, ні наші клієнти не можуть зрозуміти, чому в Україні влада не може впоратися з групою людей, що порушують закон», – заявив Шламп.

Джерело: autonews.ua

Recent Posts

Renault відкидає PHEV: виробник робить ставку лише на звичайні гібриди

У Renault вирішили не гнатися за модою на PHEV – тобто гібриди, які можна заряджати…

27.07.2025

Електричний Porsche Cayenne отримає штучний звук двигуна V8

Porsche готує електричний Cayenne з акустичним сюрпризом. У салоні лунатиме звук бензинового V8, але через…

27.07.2025

Hyundai готується випустити новий дешевий електрокар: фото

Hyundai збирається запустити свій найменший електричний хетчбек, повідомляє Carscoops. Модель з імовірною назвою Ioniq 2…

27.07.2025

Це не магія: як ваше авто може їздити, взагалі не витрачаючі пального

Машина котиться, двигун працює – а пальне не витрачається. Ні, це не вигадки. Це стандартна…

27.07.2025

Чи потрібно промивати двигун при зміні моторного масла: пояснює моторист

Зміна бренду моторної оливи часто викликає у водіїв сумніви. Одні переконані, що без промивання мотора…

27.07.2025

П’ять звичок, які псують зчеплення за пару місяців: пояснює інструктор

Багато водіїв, які вчилися на «автоматі», сідаючи за механіку, поводяться з педаллю зчеплення як з…

27.07.2025