Фото: Твоя МАШИНА
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них водії задоволені менше всього. Про це пише Carscoops.
Встановлено, що чотири з п’яти власників автомобілів з ДВЗ хоча б раз користувались фірмовими додатками до своїх авто. При цьому лише кожен четвертий водій робить це регулярно.
Найбільш популярною опцією в таких додатках є дистанційне відкривання воріт в гаражі. Нею користується 61% користувачів. На другому місці цифровий ключ (39%), на третьому – функція керування підігрівом сидінь (38 %). Здавалось б, дуже зручний софт. Однак дослідження показує, що згодом 38% користувачів припиняє його застосовувати через… зависання та проблеми з інтернетом. 14% водіїв зізнались, що просто не змогли осилити інтерфейс, а також стикнулись зі збоями дистанційного запуску.
Серед представників масового сегменту, найбільш задоволеними фірмовим застосунком виявились власники Mini (810 балів із 1000). На другому місці виявились водії Kia (805), на третьому – Hyundai (798). Гірші показники продемонстрували додатки Mazda (585 балів) та Alfa Romeo (581).
Марка Smart, суббренд німецької Mercedes-Benz та китайської Geely, активно тестує свою нову модель компактного електромобіля.…
Жителька США виявила, що її нова модель Cadillac Escalade самостійно запускалась ночами. Як пише Motor1,…
Водійка з США Александра Крейг поскаржилась у себе в TikTok на проблему, про яку вона…
Новітню модель розкішного Rolls-Royce Phantom помітили днями у Львові. Як пише ТопЖир, автівка мала унікальне…
В Україні корейські автомобілі давно стали одними з найбільш популярних. Це вже не «дешева альтернатива»,…
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…