Американський автовиробник Ford більше не має наміру залишатись «масовим» брендом. Голова компанії Джим Фарлі зізнався, що бренд не здатен більше конкурувати у виробництві доступних автівок таким конкурентам, як Toyota та Hyundai. Як пише Carscoops, Ford планує переорієнтуватись на виробництво прибуткових пікапів і спортивних авто.
Фарлі підкреслив, що компанія довго намагалась залишатись у масовому сегменті, який був для неї рідним багато десятиліть. Однак витрати на це виявились непомірно високими. Врешті Ford довелось змиритись з новою роллю на ринку та відступити.
З 2018 року бренд поступово почав позбуватись бюджетних моделей на кшталт Fiesta, Focus, Fusion та Escape. За сім років продажі автомобілів впали майже на два мільйони екземплярів в рік. В той же час прибутки компанії через таку оптимізації лише зросли.
Останнім часом проблема засліплення водіїв на нічній дорозі стає дедалі небезпечною. Автомобілісти встановлюють на свої…
Зазвичай українці при виборі автомобіля дивляться на колір кузова, як на елемент дизайну. Інколи на…
Засіб WD-40 для українських водіїв вже давно став незамінним помічником та обов’язковим атрибутом у кожному…
На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…
Для українських автомобілістів розморожування лобового скла перед поїздкою є чи не найбільш дратівливою зимовою проблемою.…
Часто українські водії на стоянці мають звичку викручувати кермо так, щоб колеса «дивилися» вбік. Твоя…