Categories: Новини

Нова хвиля доступних авто може хлинути в Україну

Україна дала «зелене світло» імпорту узбецьких автомобілів марки Ravon.

У понеділок, 3 грудня 2018 року в Мінекономрозвитку відбулося засідання Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі – МКМТ), яка ухвалила рішення про припинення антисубсидиційного розслідування щодо імпорту в Україну нових легкових автомобілів походженням з Узбекистану.

Про це повідомляє офіційний сайт Мінекономрозвитку.

На початку травня до Мінекономрозвитку надійшла скарга Асоціації українських автомобілевиробників “Укравтопром”, що діє від імені ПрАТ “Запорізький автомобільний завод” та ПрАТ “Єврокар”. На думку «Укравтопрому», Уряд Узбекистану субсидував національних виробників легкових автомобілів, що ставило в нерівні конкурентні умови українських автовиробників. Згідно з вимогами процедури, 3 жовтня 2018 року МКМТ розпочала антисубсидиційне розслідування щодо імпорту в Україну легкових автомобілів, походженням з Узбекистану з метою дослідження ситуації.

В ході розслідування Посольство Республіки Узбекистан в Україні надало офіційні роз’яснення: згідно з Постановою Президента Республіки Узбекистан від 21.08.2008 №ПП-800 «Про створення підприємства з іноземними інвестиціями» (ЗАТ «Дженерал Моторс Узбекистан»), узбецьким виробникам до кінця 2017 року надавались пільги,  які,  починаючи з 2018 року, вже не діють. Окремо, Міністерство зовнішньої торгівлі Республіки Узбекистан поінформувало, що основна частка експорту узбецьких автомобілів в Україну припадає на легкові автомобілі малого класу «А», які не виробляються в Україні.

Згідно з даними ДФС та Держстату у 2017 році в Україну було ввезено 13 940 нових автомобілів, з яких 2 823 з Узбекистану, а за січень-серпень 2018 року всього було везено 7 808 автомобілів, з яких лише 702 з Узбекистану.

Таким чином порівняно з 2017 роком у 2018 році частка узбецьких автомобілів у загальному імпорті скоротилася з 20,3 % до 9 %, а останні місяці 2018 року імпорт з Узбекистану практично відсутній.

Відтак, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі встановила, що застосування компенсаційних заходів не є необхідним, а також ухвалила рішення про припинення антисубсидиційного розслідування щодо імпорту в Україну легкових автомобілів походженням з Республіки Узбекистан без застосування заходів.

Recent Posts

Заощадите до 20% пального: як обрати “правильні” шини для автомобіля

Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…

02.05.2024

9 прихованих функцій автомобілів, про які не здогадуються багато водіїв

Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…

02.05.2024

Готуйтеся витратитися на ремонт: 4 помилки водіїв, які “вбивають” двигун

Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…

02.05.2024

Купив права в інтернеті: що загрожує водіям із фальшивими документами в Україні

Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…

02.05.2024

Які автомобілі купують українці: ТОП популярних марок і моделей

У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…

02.05.2024

Моргнув – втратив права: водіїв жорстко карають за безневинне порушення

В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…

02.05.2024