В Україні здійснили моніторинг ремонту доріг у 12 областях, всі дефекти мають усунути підрядники, які виконували відповідні роботи.
Про це сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян під час презентації в Укрінформі результатів впровадження Ініціативи з моніторингу прозорості та доброчесності ремонту доріг у 2018 році в рамках проекту ПР ООН.
“Великий моніторинг доріг було проведено у вересні-листопаді цього року. В рамках проекту (ПР ООН «Моніторинг доброчесності та прозорості організації та виконання ремонтів доріг України») представники громадських організацій проводили обстеження об’єктів капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг державного та місцевого значення під керівництвом професійних інженерів-дорожників із залученням представників ОДА”, – зазначив Омелян.
Він додав, що у проекті було задіяно 13 громадських організацій, які працювали в 12 областях, а саме – Київській, Житомирській, Сумській, Харківській, Полтавській, Тернопільській, Чернігівській, Одеській, Вінницькій,Черкаській, Херсонській та Миколаївській.
“Досліджено близько 80% ділянок доріг місцевого значення та 30% державного значення, роботи на яких виконувались у 2016-2018 роках і цього року були передані на баланс областей. Обстежено 400 об’єктів, складено звіти з описом виявлених дефектів. Всі звіти передані до обласних служб автомобільних доріг та відповідних підрозділів ОДА”, – зазначив Омелян.
Він додав, що роботи з будівництва та ремонту доріг виконувались з гарантією, а отже усі ці дефекти мають бути усунуті за рахунок компаній, які їх будували.
За результатами дослідження, серед основних виявлених недоліків була колійність (таке пошкодження дорожнього покриття зафіксовано на 50% обстежених об’єктів у Вінницькій та Херсонській областях); вибоїни (зокрема на 21% обстежених об’єктів у Київській області); дефекти узбіччя ( зокрема на 70-80% обстежених об’єктів у Черкаській, Чернігівській, Вінницькій областях).
Крім того, дефекти дорожньої розмітки зафіксували на 64% обстежених доріг у Тернопільскій та Київській областях. Тріщини дорожнього покриття також часто фіксували, зокрема на 50% обстежених об’єктів у Київській області і понад 30% у Полтавській та Одеській областях
У березні 2018 року КМУ затвердив Державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018 – 2022 роки. Загальний обсяг фінансування становитиме майже 300 млрд грн. Програма визначає відсутність ефективної та незалежної системи контролю якості як одну з основних причин низької якості доріг в Україні.
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…