Головна загроза платних доріг в Україні – недостатній трафік. Так вважає міністр інфраструктури Володимир Омелян, пишуть Наші дороги.
За його словами, відповідні дослідження вже здійснювали експерти Світового банку і дійшли висновку, що першим потенційно концесійним дорогам Київ – Біла Церква та Львів – Краковець бракуватиме саме попиту.
Ще одним чинником, який може стати на заваді такому будівництву є вартість будівництва об’єктів, адже вона перевищує аналоги в Україні у 2-3 рази. А отже, при недостатньому трафіку така коштовна траса може призвести до необхідності сплачувати концесійні платежі з Держбюджету.
Утім міністр не виключає, що будівництво платних доріг в Україні таки розпочнеться, причому навіть у 2019 році.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…