Головна загроза платних доріг в Україні – недостатній трафік. Так вважає міністр інфраструктури Володимир Омелян, пишуть Наші дороги.
За його словами, відповідні дослідження вже здійснювали експерти Світового банку і дійшли висновку, що першим потенційно концесійним дорогам Київ – Біла Церква та Львів – Краковець бракуватиме саме попиту.
Ще одним чинником, який може стати на заваді такому будівництву є вартість будівництва об’єктів, адже вона перевищує аналоги в Україні у 2-3 рази. А отже, при недостатньому трафіку така коштовна траса може призвести до необхідності сплачувати концесійні платежі з Держбюджету.
Утім міністр не виключає, що будівництво платних доріг в Україні таки розпочнеться, причому навіть у 2019 році.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…