Categories: Новини

«Так бути не повинно!»: Росію ткнули носом в прокол з Кримським мостом

При будівництві Кримського моста росіяни обрали непридатний ґрунт для створення земляного насипу, що загрожує серйозними аваріями і людськими жертвами.

Основною проблемою, про яку говорили ще при проектуванні Кримського моста, – є складна геологія в місці будівництва об’єкту, передає Обоз.

Тектонічні плити під мостом знаходяться в постійному русі, через що конструкція моста постійно рухається, а м’які і рухливі ґрунти не дають можливості для створення насипу під залізничне полотно.

Крім того, росіяни обрали непридатний ґрунт для створення земляного насипу, а його заміна обійдеться окупантам в додаткові 2,9 млрд рублів. У зв’язку з цим введення в експлуатацію залізничного прольоту знову відкладається.

Експерти попередили, що зміщення паль може привести до катастрофи на залізничному прольоті Кримського моста.

«З одного боку, йде осадка, з іншого – випирають палі, їх виштовхує на поверхню, і виходить перекіс, а на ж/д такого не повинно бути, повинна бути ідеальна поверхня», – пояснив старший науковий співробітник Інституту водних проблем РАН, кандидат геолого-мінералогічних наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар.

За його словами, в глинах можливі будь-які катаклізми, і в будь-який момент через зсувів залізничні рейки можуть перевернутися, що призведе до масштабної аварії і людських жертв.

«Ще один момент, вони приблизно в два рази зменшили широту потоку, тим самим збільшивши швидкість течії, яка припадає якраз на основні опори. Це означає, що буде збільшений винос з-під опор мулів, напівтвердих глин та іншого, що серйозно впливає на стійкість цих опор», – додав російський інженер.

На його думку, залізничну частину мосту навряд чи коли-небудь запустять, адже навантажені поїзди будуть давати додаткове навантаження на опори.

«Потяги важкі, це не легкові машини. Завантажений поїзд важить приблизно 6 тис. т., ось підуть ці 6 тис. т. на дві опори, подивимося в який бік їх перекосить», – зазначив він.

Recent Posts

За що не люблять гібридні автомобілі: десять їхніх головних проблем

Сьогодні гібридні автомобілі є сполучною ланкою між бензиновими та електричними машинами для тих автомобілістів, які…

25.10.2024

Сім видів поломок автомобіля, за які не хочуть братися на СТО

Як правило, на СТО завжди раді новим клієнтам, оскільки ремонт і обслуговування автомобілів - це…

25.10.2024

Коли найвигідніше купувати автомобіль: експерт назвав ідеальний час

Багато українців не замислюються про те, коли найкраще купувати новий автомобіль. Найчастіше всі орієнтуються на…

25.10.2024

Щоб служив «вічно»: навіщо розкручувати двигун автомобіля до максимальних обертів

Багато автомобілістів вважають, що чим менше навантажувати двигун автомобіля, тим довше він прослужить. Насправді це…

25.10.2024

Водіям назвали одну кнопку в автомобілі, яка рятує від популярного штрафу ПДР

Перевищення гранично допустимої швидкості руху в Україні є одним із найпоширеніших порушень ПДР і карається…

25.10.2024

Небезпечна помилка водіїв: чого не можна робити під час їзди на механіці

Їзда на автомобілі з механічною трансмісією - процес досить складний. Деякі недосвідчені водії часто роблять…

25.10.2024