Для будівництва Керченського мосту Росії довелося піти на порушення власних будівельних норм, і вже зараз відчуваються наслідки такого рішення.
Про це висловився експерт державного управління в сфері містобудування Віктор Гліба, повідомляє Obozrevatel.
Експерт зазначив, що будівництво Керченського мосту велося з порушенням технологій і російського законодавства. Тому нинішні просідання мосту є наслідком порушень технології будівництва. Зокрема, арка прольоту стоїть на опорах, які просідають. А за нормами опори повинні стояти виключно на скелястому ґрунті.
Вся ця ситуація змушує приймати екстрені заходи: «Їм зараз потрібно робити так звані “пригрузи”. Тобто, великі бутові камені потрібно з величезною швидкістю і у великих кількостях занурювати, щоб пригрузити опори, які просто видавлюються ґрунтом», – пояснив Гліба.
Багато українських автомобілістів сьогодні мають безстрокові водійські права і навіть не замислюються про необхідність їх…
Проїзд перехрестя - завжди вкрай відповідальний момент, оскільки небезпека може підстерігати вас звідусіль. Щоб забезпечити…
Одним із факторів популярності гібридних кросоверів є їхня економічність. Однак витрата пального для кожної моделі…
Кросовери і позашляховики часто сприймаються як автомобілі одного класу, але між ними є ключові відмінності,…
Японські автомобілі славляться своїми надійністю і продуктивністю, зокрема і в частині двигунів. Однак деякі моделі…
Купівля першого автомобіля - подія хвилююча, але часто супроводжується помилками, які можуть обійтися дорого. Особливо,…