Для будівництва Керченського мосту Росії довелося піти на порушення власних будівельних норм, і вже зараз відчуваються наслідки такого рішення.
Про це висловився експерт державного управління в сфері містобудування Віктор Гліба, повідомляє Obozrevatel.
Експерт зазначив, що будівництво Керченського мосту велося з порушенням технологій і російського законодавства. Тому нинішні просідання мосту є наслідком порушень технології будівництва. Зокрема, арка прольоту стоїть на опорах, які просідають. А за нормами опори повинні стояти виключно на скелястому ґрунті.
Вся ця ситуація змушує приймати екстрені заходи: «Їм зараз потрібно робити так звані “пригрузи”. Тобто, великі бутові камені потрібно з величезною швидкістю і у великих кількостях занурювати, щоб пригрузити опори, які просто видавлюються ґрунтом», – пояснив Гліба.
Іноді зміни в ПДР в Україні проходять повз увагу водіїв, що потім створює масу непорозумінь…
У разі зупинки автомобіля поліцейськими, останні іноді можуть поводитися грубо або зухвало, провокуючи водія на…
Практично кожен автовласник хотів би, щоб його машина служила йому якомога довше. Однак довговічність автомобіля…
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…