Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везені під час дії минулих правил.
У власників “евроблях” нижче екостандарта Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 було сильно пом’якшене в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарту Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарта Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі було везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Якщо ви мрієте про автомобіль представницького класу, але не можете дозволити собі купівлю нової моделі,…
Новообраний американський сенатор-республіканець Берні Морено жорстко розкритикував нідерландську транснаціональну корпорацію Stellantis, що володіє автомобільними брендами…
Компанія Ford більше не є найпроблемнішим автовиробником у світі. Як повідомляє Carscoops, її відтіснили одразу…
Якщо ви застрягли в снігу або сніговій каші, не поспішайте бездумно тиснути в підлогу педаль…
Багато українських автомобілістів нехтують змінами в ПДР і загалом законодавстві, поки вони безпосередньо не торкнуться…
Українська влада готує серйозні зміни в порядку і правилах поновлення водійських прав. Відповідний законопроєкт №8082…