Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везені під час дії минулих правил.
У власників “евроблях” нижче екостандарта Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 було сильно пом’якшене в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарту Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарта Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі було везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Проблема пропусків запалювання – частий клопіт як для власників старих авто, так і для тих,…
Якщо авто вже три роки на ходу й досі не проситься в сервіс – це…
На СТО в Черкасах нещодавно пригнали «Шкоду Октавія» з перегрітим мотором. Власник сказав, що просто…
П’ятнадцятирічна Elantra заїхала в сервіс із «легким троїнням». Власник, підприємець із Вишгорода, не ховав роздратування.…
Водії, які не тримають у бардачку нічого, крім старого чеку з АЗС, часто шкодують. Не…
Поспіх після швидкісної поїздки може обійтися дуже дорого. Мова про турбіну – вузол, який під…