Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везені під час дії минулих правил.
У власників “евроблях” нижче екостандарта Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 було сильно пом’якшене в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарту Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарта Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі було везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Сьогодні гібридні автомобілі є сполучною ланкою між бензиновими та електричними машинами для тих автомобілістів, які…
Як правило, на СТО завжди раді новим клієнтам, оскільки ремонт і обслуговування автомобілів - це…
Багато українців не замислюються про те, коли найкраще купувати новий автомобіль. Найчастіше всі орієнтуються на…
Багато автомобілістів вважають, що чим менше навантажувати двигун автомобіля, тим довше він прослужить. Насправді це…
Перевищення гранично допустимої швидкості руху в Україні є одним із найпоширеніших порушень ПДР і карається…
Їзда на автомобілі з механічною трансмісією - процес досить складний. Деякі недосвідчені водії часто роблять…