Заводи спільного підприємства Ford Sollers у Всеволожську і в Набережних Челнах припинять випуск автомобілів, пише “Авторевю”.
В американській компанії Ford вже практично вирішено питання з приводу закриття двох заводів в Росії, на яких випускають автомобілі Focus, Fiesta, Mondeo і EcoSport, повідомило 10 січня “Авторевю” з посиланням на власні джерела.
Випуск автомобілів припинять спільні підприємства Ford Sollers у Всеволожську (Ленінградська область) і в Набережних Челнах. Після згортання виробництва випускаються на них моделі автомобілів або підуть з російського ринку, або стануть імпортними.
За даними “Авторевю”, в Росії збережеться збірка тільки однієї моделі Ford – фургона Transit, який випускають в Єлабузі. Там же виробляють кросовери Explorer і Kuga, доля яких залишається під питанням.
За словами віце-президента Ford Стівена Армстронга, який відповідає за ринки Європи, Близького Сходу і Африки, спільне підприємство Ford Sollers збиткове. Остаточне рішення про його майбутнє буде прийнято в другому кварталі 2019 року.
Завод Ford Sollers у Всеволожську був відкритий в 2002 році. Він випускає автомобілі Ford Focus і Ford Mondeo седан. У червні 2014 року завод перейшов на однозмінний режим роботи і скоротив близько 700 осіб персоналу. У 2016-2017 роках завод кілька разів зупиняв конвеєри на термін від декількох днів до декількох місяців.
Завод Ford Sollers в Набережних Челнах був відкритий в грудні 2014 року. На заводі запустили у виробництво Ford EcoSport.
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…