Олег Ярошевич, голова всеукраїнської організації «АвтоЕвроСила», вважає, що в появі в Україні у великій кількості автомобілів з іноземною реєстрацією винні підприємці, які приблизно сім років тому знайшли «лазівку» в українському законодавстві.
У 2012 році в Митний кодекс внесли зміни щодо транзиту і тимчасового ввезення автомобілів. Цими змінами в законодавстві стали зловживати спочатку жителі прикордонних регіонів, а потім і інших областей України.
«Підприємці знайшли «лазівку» в законодавстві і на законних підставах почали возити в Україну іноземні автомобілі», – заявив Ярошевич.
За словами Олега Ярошевича, правоохоронці, розуміючи, що така схема ввезення автомобілів не є до кінця легальною, почали мало не шантажувати водіїв, вимагаючи від них грошей. У відповідь на ці дії з’явилася громадська організація «АвтоЕвроСила», яка налічує зараз в своїх рядах до 260 тисяч власників «євроблях».
Нагадаємо, що в кінці 2018 року в Україні набув чинності новий закон, що регламентує розмитнення «євроблях». Поки ще діє пільговий режим розмитнення, але він закінчиться через 3-4 тижні. Пільговим розмитненням поки скористалися далеко не всі українські власники «євроблях».
Джерело autonews.ua
Купівля вживаного автомобіля - це завжди ризик. Навіть, якщо ви впевнені в тому, що машина…
Якщо обиватель побачить тенісний м'яч в автомобільному гаражі, то не одразу зрозуміє його призначення. Насправді…
Зазвичай, коли мова заходить про електрокари, обиватель уявляє непомірний цінник, що нерідко відлякує покупців. Разом…
Сьогодні гібридні автомобілі є сполучною ланкою між бензиновими та електричними машинами для тих автомобілістів, які…
Як правило, на СТО завжди раді новим клієнтам, оскільки ремонт і обслуговування автомобілів - це…
Багато українців не замислюються про те, коли найкраще купувати новий автомобіль. Найчастіше всі орієнтуються на…