Для порівняння були взяті дві машини: бензиновий Chevy Malibu і електричний Chevrolet Bolt. Приблизно так виглядає необхідне обслуговування, яке рекомендує виробник для електромобіля.
Заміна коліс та заміна повітряного фільтра і все? Так. І це всі необхідні сервісні процедури, які потрібно робити до значної цифри 240 тисяч кілометрів на одометрі.
А тепер розглянемо рекомендовані роботи для Chevrolet Malibu.
Ми всі знаємо, скільки всього потрібно міняти для автомобіля з ДВЗ: регулярна заміна мастила і всіх фільтрів, гальмівної рідини, трансмісійного масла, свічок і проводів до них і т.д.
Список можна продовжувати довго. Всі ці необхідні процедури влітають власнику в копієчку і абсолютно не йдуть в порівняння з вартістю обслуговування електромобіля.
Також ймовірно, що такий малий список робіт і подальше збільшення кількості електромобілів на дорогах плюс набагато менше число вузлів електромобілів можуть привести в майбутньому до значного зменшення числа СТО – так як багатьом майстрам просто не буде чим там займатися.
Експерти автомобільного ринку прогнозують, що до 2025 року ціни на певні моделі автомобілів значно зростуть.…
Гальмівний супорт - одна з критично важливих деталей гальмівної системи, що безпосередньо відповідає за контакт…
Ситуації, коли на приладовій панелі спалахує «лампочка» низького рівня пального, знайомі кожному водієві. Деяких це…
Технічне обслуговування автомобіля - найважливіша частина його експлуатації. Кожен автовласник прагне підтримувати свою машину в…
Автомобільний ринок України продовжує демонструвати стійкий інтерес до автомобілів з бензиновими двигунами, незважаючи на загальну…
Купівля злегка вживаного автомобіля вважається одним із найефективніших способів інвестувати гроші. Якщо купити машину з…