Відомий автовиробник Toyota опублікував неоднозначну рекламу свого гібрида Corolla. Відео з’явилося на YouTube-каналі компанії.
У ролику продемонстровали перевагу гібридних автомобілів, перед електрокарами та авто з ДВЗ.
Так, бензинові машини показані ненадійними, з клубами диму з вихлопних труб, а електрокари – вічно стоять на зарядки. Таким чином компанія хотіла показати переваги гібридних авто.
Тон реклами не сподобався багатьом глядачам і експертам – ролик оцінили, як занадто агресивний і висміює конкурентів. Можливо, на зйомку такої реклами вплинув недавній спад в продажах гібридних авто, після появи нових електрокарів
Якщо ви шукаєте дешевий седан, який спокійно пройде кілька сотень тисяч кілометрів і коштує, загляньте…
Hyundai доповнила свою модельну лінійку бюджетним кросовером Inster Cross 2025. Як пише OBOZ.UA, новинка отримала…
У Києві помітили незвичайний позашляховик Land Rover Range Rover. Преміальна модель четвертого покоління здивувала оточуючих…
Чимало бензинових автомобілів працюють на паливі марки А95, але можуть «перетравлювати» і А92. Зрозуміло, безпечніше…
Раніше водії спиралися на показання тахометра під час перемикання передач, але зараз майже у всіх…
В автошколі майбутніх водіїв вчать, що на парковці автомобіль потрібно залишати з прямими колесам. Так…