Відомий автовиробник Toyota опублікував неоднозначну рекламу свого гібрида Corolla. Відео з’явилося на YouTube-каналі компанії.
У ролику продемонстровали перевагу гібридних автомобілів, перед електрокарами та авто з ДВЗ.
Так, бензинові машини показані ненадійними, з клубами диму з вихлопних труб, а електрокари – вічно стоять на зарядки. Таким чином компанія хотіла показати переваги гібридних авто.
Тон реклами не сподобався багатьом глядачам і експертам – ролик оцінили, як занадто агресивний і висміює конкурентів. Можливо, на зйомку такої реклами вплинув недавній спад в продажах гібридних авто, після появи нових електрокарів
Якщо мова заходить про догляд за автомобілем, то водіям не варто обмежуватися турботою про кузов…
Якщо ви шукайте надійний і невибагливий в обслуговуванні автомобіль, ім'я бюджет всього 300 000 гривень,…
З приходом морозів проблема обмерзання лобового скла стає головним болем для українських автомобілістів. Кожен бореться…
Купівля вживаного автомобіля - це завжди ризик. Навіть, якщо ви впевнені в тому, що машина…
Якщо обиватель побачить тенісний м'яч в автомобільному гаражі, то не одразу зрозуміє його призначення. Насправді…
Зазвичай, коли мова заходить про електрокари, обиватель уявляє непомірний цінник, що нерідко відлякує покупців. Разом…