Закінчення періоду пільгового розмитнення “євроблях” призвело до різкого скорочення кількості розмитнених авто та надходжень до бюджету.
Статистика річ вперта, але саме вона здатна показати ефективність деяких законодавчих заходів. На прикладі розмитнення автомобілів, у тому числі колишніх “євроблях” чітко видно, що прописані у законі повні ставки акцизу виявились надто високими.
“За 90 днів дії закону, поки була знижка 50% на акциз, митне оформлення здійснили 140 тисяч авто на іноземній реєстрації. В середньому 1556 машин в день. За наступні 12 днів, коли знижки немає, лише 91 автомобіль. В середньому 7,6 авто на день”, пише на своїй сторінці у FB голова підкомітету з питань митної справи та удосконалення Митного кодексу України Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики Тетяна Острікова. “Висновки кожен зробить сам”, додає вона.
Батарейка в брелоку-ключі від автомобіля, що сіла, може застати зненацька кожного водія. Водночас багато хто…
В автомобілі паливний насос відіграє ключову роль, яка визначає роботу, як двигуна, так і загальну…
Популярні моделі автомобілів далеко не завжди можуть відповідати вашим надіям та очікуванням. Іноді відбувається так,…
Надійність і довговічність автомобіля - ті якості, які приваблюють більшість автомобілістів під час купівлі транспортного…
Уживані машини часто можуть доставляти проблеми з перегрівом двигуна. Це загрожує серйозними несправностями, усунути які…
Компактні кросовери стають дедалі популярнішими в міських умовах, завдяки своїм компактним розмірам та ефективним силовим…