Закінчення періоду пільгового розмитнення “євроблях” призвело до різкого скорочення кількості розмитнених авто та надходжень до бюджету.
Статистика річ вперта, але саме вона здатна показати ефективність деяких законодавчих заходів. На прикладі розмитнення автомобілів, у тому числі колишніх “євроблях” чітко видно, що прописані у законі повні ставки акцизу виявились надто високими.
“За 90 днів дії закону, поки була знижка 50% на акциз, митне оформлення здійснили 140 тисяч авто на іноземній реєстрації. В середньому 1556 машин в день. За наступні 12 днів, коли знижки немає, лише 91 автомобіль. В середньому 7,6 авто на день”, пише на своїй сторінці у FB голова підкомітету з питань митної справи та удосконалення Митного кодексу України Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики Тетяна Острікова. “Висновки кожен зробить сам”, додає вона.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…