Новини

Альтернатива Богданам і Спринтерам: в Україну можуть хлинути дешеві автобуси з Білорусі

Мінський автомобільний завод офіційно запустив продажі вантажних фургонів МАЗ-365022 і мікроавтобусів МАЗ-281040, складальне виробництво яких розгорнулося в Бресті, на вільних площах ВАТ «Брестмаш».

Про це повідомляє Укравтопром з посиланням на прес-службу МАЗ.

Презентація новинок пройшла в Мінську на виставці «БАМАП-2019».

Оголошено і ціни на малотоннажники для місцевого ринку. Так, прайс на вантажний фургон МАЗ-365022 стартує від 56,5 тисячі білоруських рублів з урахуванням ПДВ (близько 720 тис. грн.), а мікроавтобус МАЗ-281040 коштуватиме покупцеві не менше 62 тисяч білоруських рублів (близько 790 тис. грн.).

Обидві МАЗовскі новинки є ліцензійними китайськими автомобілями JAC Sunray. Практично вся комплектація для них надходить з КНР. Однак на заводі запевняють, що в їхніх планах на майбутнє значиться серйозне підвищення локалізації виробництва.

Мікроавтобуси МАЗ-281040 і фургони МАЗ-365022 оснащені турбодизельними моторами потужністю 150 «коней», які працюють в парі з «механікою». Обидві машини відповідають класу Євро-5 і, як запевняють на МАЗі, ці машини можуть використовуватися в країнах СНД, ЄАЕС і Україні.

Мікроавтобус вирізняють солідні габарити і місткість. Довжина – 6 метрів, ширина – 2,1, висота – 2,65 м, а колісна база – 3,57 м. Салон можна вибрати самостійно – від вантажного до пасажирського з 16 сидіннями, не рахуючи місця водія. Для пасажирів встановлені зсувні двері. У базовий комплект входять комфортабельні сидіння з регулюванням нахилу спинки, кондиціонер, круїз-контроль і магнітола. Передбачені також задній парктронік і електронна система розподілу гальмівних зусиль.

Вантажний фургон в свою чергу включає суцільнометалевий кузов і інтегровану в нього раму. Вантажопідйомність автомобіля становить 1430 кг, а максимальна маса – 4 тонни. У стандартну комплектацію включені кондиціонер, парктронік, круїз-контроль і повний електропакет: привід дзеркал, електричні склопідйомники і центральний замок.

Як повідомили представники МАЗу, весь проект з виробництва малотоннажників повністю реалізований за рахунок власних коштів підприємства.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025