Мінський автомобільний завод офіційно запустив продажі вантажних фургонів МАЗ-365022 і мікроавтобусів МАЗ-281040, складальне виробництво яких розгорнулося в Бресті, на вільних площах ВАТ «Брестмаш».
Про це повідомляє Укравтопром з посиланням на прес-службу МАЗ.
Презентація новинок пройшла в Мінську на виставці «БАМАП-2019».
Оголошено і ціни на малотоннажники для місцевого ринку. Так, прайс на вантажний фургон МАЗ-365022 стартує від 56,5 тисячі білоруських рублів з урахуванням ПДВ (близько 720 тис. грн.), а мікроавтобус МАЗ-281040 коштуватиме покупцеві не менше 62 тисяч білоруських рублів (близько 790 тис. грн.).
Обидві МАЗовскі новинки є ліцензійними китайськими автомобілями JAC Sunray. Практично вся комплектація для них надходить з КНР. Однак на заводі запевняють, що в їхніх планах на майбутнє значиться серйозне підвищення локалізації виробництва.
Мікроавтобуси МАЗ-281040 і фургони МАЗ-365022 оснащені турбодизельними моторами потужністю 150 «коней», які працюють в парі з «механікою». Обидві машини відповідають класу Євро-5 і, як запевняють на МАЗі, ці машини можуть використовуватися в країнах СНД, ЄАЕС і Україні.
Мікроавтобус вирізняють солідні габарити і місткість. Довжина – 6 метрів, ширина – 2,1, висота – 2,65 м, а колісна база – 3,57 м. Салон можна вибрати самостійно – від вантажного до пасажирського з 16 сидіннями, не рахуючи місця водія. Для пасажирів встановлені зсувні двері. У базовий комплект входять комфортабельні сидіння з регулюванням нахилу спинки, кондиціонер, круїз-контроль і магнітола. Передбачені також задній парктронік і електронна система розподілу гальмівних зусиль.
Вантажний фургон в свою чергу включає суцільнометалевий кузов і інтегровану в нього раму. Вантажопідйомність автомобіля становить 1430 кг, а максимальна маса – 4 тонни. У стандартну комплектацію включені кондиціонер, парктронік, круїз-контроль і повний електропакет: привід дзеркал, електричні склопідйомники і центральний замок.
Як повідомили представники МАЗу, весь проект з виробництва малотоннажників повністю реалізований за рахунок власних коштів підприємства.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…